Estupefacció a Bonpreu: la sorpresa desagradable d'un client en un dels seus productes
Una sorprenent troballa en un ou comprat a Bonpreu posa en dubte el control de qualitat del supermercat
Quan un farà la compra, sol esperar trobar el més bàsic: productes frescos, de qualitat, i sobretot, sense sorpreses desagradables. De vegades, però, els imprevistos no triguen a aparèixer, especialment en el món de l'alimentació. En aquesta ocasió, un client de Bonpreu ha estat protagonista d'una situació que, de cap manera, esperava trobar a la seva cuina.
La sorpresa va arribar en trencar un ou i descobrir alguna cosa fora del comú. Cosa que, per més controls de qualitat que hi hagi, de vegades escapa a l'ull humà. El client va compartir la seva experiència en xarxes socials, alertant la cadena de supermercats dels fets.
La troballa d'un client de Bonpreu que ha indignat
L'incident va passar quan el client va intentar preparar una truita amb ous comprats a Bonpreu. En obrir un dels ous, es va adonar que, en lloc d'un ou comú i corrent, hi havia alguna cosa més. Era el que semblava ser un pollet en desenvolupament.
L'usuari va compartir la seva sorpresa escrivint: "Quan vas a fer una truita amb ous de Bonpreu i et surt un mig pollet". Al costat de la frase, va pujar una foto on es podia veure l'ou trencat i el que semblava un sac fetal, que evidentment va sorprendre el comprador.
Tot i que no es va poder determinar amb exactitud si es tractava d'un embrió, la imatge mostrava una cosa molt inusual. El client s'ha preguntat què podria haver passat durant el procés de producció. Sens dubte, una experiència que ningú no espera en obrir una caixa d'ous.
Quina ha estat la resposta de Bonpreu?
La queixa del client va tornar viral ràpidament, per la qual cosa Bonpreio no va tenir més remei que intervenir. La cadena de supermercats es va mostrar sorpresa pels fets, encara que la seva resposta semblava més aviat una qualsevol. "Vam lamentar l'incident, agrairíem que ens poguessis especificar de quins ous es tracta, l'establiment on vas fer la compra i el número de lot".
El que Bonpreu no va poder aclarir és com ha pogut passar un fet com aquest. Durant la cadena de producció i distribució alguna cosa va fallar als controls, i la conseqüència va ser aquesta desagradable experiència per al client. Un fet que ha produït una certa preocupació entre els consumidors.
El missatge, encara que amb cert humor, ha causat força enrenou a les xarxes socials, per la qual cosa la polèmica està servida. Sens dubte, Bonpreu haurà d'estar més atent als seus productes per evitar situacions similars.
Més notícies: