Demana un plat preparat d'Ametller Origen i se li treuen les ganes de menjar en veure'l
El supermercat català no només ven productes envasats, sinó que també comercialitza amb plats cuinats
Demanar menjar a domicili és un recurs que té l'objectiu de fer-te la vida més còmoda. No pensar en allò que es necessita, no anar a comprar i no encendre els fogons en plena onada de calor. Així que si demanes un plat perquè t'ho portin a casa, esperes que compleixi totes les teves expectatives.
Això no ha passat això a un client d'Ametller Origen que després de confiar en aquest supermercat català, només ha rebut decepcions. A través d'un missatge a les xarxes socials, el comprador ha lamentat que no sigui la primera vegada que detecta canvis.
Uns canvis que delaten que cada cop la qualitat dels seus plats cuinats és menor. "Era un gran consumidor del vostre tàrtar de salmó i safates de sushi, però ja fa temps que he notat una baixada de la qualitat en aquests productes". Ara bé, hi ha hagut una compra que ha estat la gota que ha fet vessar el got.
Ametller Origen haurà de revisar els seus criteris de qualitat
I és que el mateix comprador ha fet una comanda mitjançant Glovo a una de les botigues d'Ametller Origen. La sorpresa ha arribat quan ha vist que l'alvocat dels dos tàrtars de salmó que havia demanat ja estava negre. Un detall que denota que alguna cosa falla a la cadena d'elaboració d'aquests plats.
Si algú domina o consumeix de forma habitual alvocat, sabrà que això sol passar. Aquest fruit s'oxida un cop obert i en contacte amb l'ambient. Ara bé, hi ha trucs que els experts haurien de saber en l'elaboració d'aquests plats d'origen asiàtics.
El client no ha trigat a reaccionar i ha titllat la situació de “vergonyosa”. I més, tenint en compte el preu d'aquest plat cuinat que, en portar peix fresc, no sol ser gens econòmic. Concretament, i tal com es desprèn de la pàgina web, el cost és d'11,99 euros.
La reacció del supermercat
La resposta d'Ametller Origen no ha trigat a arribar i va encaminada a resoldre aquest incident. Un cop més, des del servei al client han demanat les disculpes corresponents i han demanat les dades del client per privat. D'aquesta manera, es comprometen a revisar el cas i saber què ha passat.
Sembla que a aquesta firma catalana se li acumula la feina. I és que recentment altres clients s'han queixat per diferents pràctiques que n'han defraudat la filosofia de compra i venda. La procedència d'unes avellanes ha estat un dels motius de la discòrdia més recents.
No hi ha dubte que des d'Ametller Origen posaran en marxa tot l'engranatge necessari per resoldre aquests problemes. Això sí, és probable que els costi recuperar la confiança d'uns compradors que estan farts d'unes distraccions que en la majoria de casos surten molt cares.
Més notícies: