Una dona amb expressió de sorpresa en primer pla amb un fons urbà i un edifici emblemàtic al capvespre.
CONSUM

Confirmat: l'espectacular nova botiga de joguines a Barcelona en ple Nadal

Amb més de 30 establiments a tot Espanya, l'empresa busca consolidar la seva presència al sector català

Toys 'R' Us ha tornat a Barcelona en el moment perfecte: en plena campanya nadalenca. Després d'uns anys d'absència, el gegant de les joguines ha decidit reaparèixer al centre de la ciutat. Aquesta nova botiga no és només una reobertura, sinó una declaració d'intencions per recuperar el seu lloc en els cors dels barcelonins.

La història de Toys 'R' Us a Barcelona està marcada per alts i baixos, però aquesta obertura simbolitza un nou capítol. Amb el mercat de les joguines en constant evolució, la marca torna amb forces renovades. Què té d'especial aquesta botiga? A més de portar de nou l'experiència de sempre, l'empresa està apostant per un enfocament més interactiu.

Façana d'una botiga Toys R Us Express amb seccions de Barbie i LEGO.

Els detalls clau de la nova botiga a Barcelona

La botiga està situada en una de les zones més transitades de tota Barcelona, a la ronda de Sant Pere, 5. El que assegura que tant els locals com turistes puguin gaudir de l'experiència. La ubicació permet a la marca connectar amb un públic divers, des de famílies que busquen la joguina perfecta fins a aquells que volen reviure la nostàlgia de les visites passades.

Toys 'R' Us ha triat aquest lloc estratègic per apostar per una experiència més interactiva. En el seu nou espai, es podran trobar des de joguines clàssiques fins a articles de tecnologia i puericultura. Aquest enfocament busca oferir un ambient educatiu i lúdic, adaptat a les noves demandes del mercat.

L'estratègia de la marca

El retorn de Toys 'R' Us a Barcelona no és un fet aïllat, després de la seva caiguda i posterior fallida el 2018, la marca ha fet una gran reestructuració. El 2022, va ser adquirida pel grup PRG Retail, el que va permetre la seva revitalització. Ara, l'empresa està més enfocada en ubicacions urbanes i accessibles, deixant enrere els grans comerços perifèrics.

Una botiga de joguines decorada per a la temporada nadalenca amb un cartell que diu Bon Nadal i prestatges plens de productes colorits.

Encara que la marca s'enfronta a un mercat competitiu, el seu retorn a Barcelona reflecteix l'esforç per recuperar la confiança dels consumidors. A més, segons l'empresa estan integrant noves tecnologies i un enfocament més sostenible en les seves botigues. Amb més de 30 punts de venda a Espanya, la companyia avança amb pas ferm per mantenir-se al cim del sector jogueter.

➡️ Consum

Més notícies: