Muntatge fotogràfic entre un establiment de Bonpreu i una persona enfadada
CONSUM

Una clienta de Bonpreu, muda després de trobar un objecte estrany dins un producte

Un incident que aixeca preocupacions sobre el control de qualitat al supermercat català Bonpreu

Les compres diàries poden portar sorpreses agradables, però també situacions inesperades que deixen una impressió duradora. En un incident que ha causat enrenou a les xarxes, una clienta de Bonpreu es va trobar amb una cosa molt més inquietant que un simple error d'empaquetatge.

La troballa sorprenent

La usuària, que es trobava fent una compra al supermercat Bonpreu, va decidir gaudir d'un croissant de pernil dolç i formatge. Tot i això, la seva experiència de compra es va transformar en una cosa completament diferent quan va descobrir un objecte estrany dins del producte.

Segons el seu relat, va trobar un implant dental complet, amb el caragol inclòs, dins del croissant. Va descriure la seva reacció inicial com un "xoc i fàstic", sentint la necessitat de verificar que l'objecte no era de la seva pròpia dentadura.

Exterior d´un supermercat Bonpreu amb la porta oberta

L'impacte de la troballa va portar la usuària a contactar immediatament amb el servei d'atenció al client de Bonpreu. Tot i la seva ràpida acció i haver enviat tres fotografies de l'implant i del croissant, la resposta del supermercat va ser lenta.

En les seves paraules, la clienta va expressar: "Després del xoc i el fàstic que això provoca, i després de comprovar que no fos meu (mai se sap…) vaig trucar immediatament a atenció al client del supermercat". Aquesta espera perllongada sense una solució immediata va afegir encara més frustració a la situació.

Reacció i resposta del supermercat

Davant el seu descontentament i la manca d'una resposta ràpida, el supermercat Bonpreu finalment va oferir una disculpa. En el seu comunicat, han indicat: "Bon dia, ens consta que s'estan fent les gestions corresponents perquè puguin donar-li resposta tan aviat com sigui possible".

Tot i que aquesta resposta mostra una disposició a resoldre el problema, no n'hi ha hagut prou per tranquil·litzar la clienta. Ni per mitigar les preocupacions d'altres clients sobre el control de qualitat.

La usuària va esmentar que, a més de l'espera, el procés no ha estat del tot clar. “Finalment m'han dit que els fabrica un proveïdor i que aquest em contactarà… Encara espero”. La manca d'una solució definitiva ha generat dubtes sobre el compromís del supermercat amb la qualitat i la seguretat dels seus productes.

Aquest incident posa en relleu la importància d'una gestió eficient i transparent en situacions d'aquesta mena. La confiança en un supermercat com Bonpreu no només es basa en la qualitat dels productes, sinó també en l'eficàcia del servei al client.

➡️ Consum

Més notícies: