Dona sorpresa davant d'un supermercat Bonpreu amb un pensament d'una cistella de compres amb el logotip de Mercadona.
CONSUM

Bonpreu segueix els passos de Mercadona i els clients no callen: ‘Voleu arruïnar-me…’

Descobreix la nova tendència viral a les xarxes que està revolucionant el supermercat català Bonpreu

Pinya al carret i cap al passadís dels vins? Sembla ser el nou codi secret per trobar l'amor i ha revolucionat els passadissos de Mercadona. Sí, has llegit bé. La cerca de l'amor ha trobat un nou escenari: el supermercat.

Qui diria que entre prestatges de detergent i iogurts es podia trobar l'amor de la teva vida? Però això no és només un joc, és un fenomen viral que ha inundat les xarxes socials i ha desencadenat una onada de mems i comentaris.

Però el que va començar a Mercadona no ha trigat a contagiar altres supermercats. Bonpreu, per exemple, ja ha estat testimoni d'alguns intents de replicar aquesta forma original de lligar. Així ho han confirmat a X —abans Twitter—, assegurant que l'hora de lligar a Bonpreu és de 20 a 21 hores.

Imatge de l'edifici d'un supermercat de Bonpreu

Bonpreu se suma a la tendència de Mercadona

Tot va començar amb un tuit publicat per un usuari amb to humorístic. A la publicació va assenyalar: “Si voleu lligar, ara a Bonpreu és a la zona dels vins”, acompanyada d'una imatge d'aquesta secció.

Aquest tuit feia referència a una tendència que s'ha tornat popular les darreres setmanes. I no és altra que anar als supermercats a certes hores del dia per conèixer noves persones i potser, fins i tot, trobar l'amor.

Però la idea de convertir el supermercat en un punt de trobada social, especialment una secció tan específica com la de vins, va despertar la reacció d'un usuari. “Tu vols arruïnar-me, a quina hora és?”, va contestar.

La conversa en línia no va fer més que créixer quan el mateix Bonpreu, a través del seu compte oficial a X, va decidir unir-se a la broma. Un usuari va preguntar a quina hora havia d'anar per unir-se a aquesta tendència, i Bonpreu va respondre amb ironia: “De 20 a 21 hores”. Aquesta interacció va desfermar encara més comentaris i mems, convertint-se en un exemple de com una marca pot aprofitar les xarxes socials per interactuar de manera divertida amb els clients.

Una captura de pantalla d'una publicació a les xarxes socials que mostra una conversa sobre una botiga de vins. La imatge principal és una secció de vins en un supermercat, amb prestatges plens d'ampolles. La conversa inclou comentaris de diversos usuaris, un dels quals fa esment de la botiga Bonpreu i Esclat i un altre pregunta sobre l'horari.

Aquest tipus d'interacció reflecteix una evolució en la manera com les persones perceben l'espai dels supermercats. Ja no es veuen només com a llocs per comprar productes, sinó també com a espais socials on la gent pot relaxar-se, interactuar i, en alguns casos, fins i tot conèixer altres persones.

Aquesta tendència no és pas nova. De fet, Bonpreu ha pretès seguir les petjades de Mercadona, que fa dies que experimenta un fenomen igual. Malgrat tot, la participació de Bonpreu en la conversa demostra que les marques estan cada vegada més disposades a adaptar-se i a abraçar aquestes dinàmiques.

➡️ Consum

Més notícies: