Muntatge amb l'exterior d'una botiga de Bonpreu i un home amb cara d'enfadat assenyalant amb el dit
CONSUM

Un client de Bonpreu exposa l'engany d'un dels seus productes: Com pot ser?

La controvertida situació a les xarxes que posa el supermercat català Bonpreu al centre d'una nova polèmica

Les xarxes socials, una vegada més, han esdevingut l'epicentre d'una controvèrsia relacionada amb el reconegut supermercat català Bonpreu. En un entorn digital on les notícies i situacions es poden propagar amb rapidesa, fins i tot els incidents més insignificants poden adquirir proporcions desmesurades. Aquest nou episodi subratlla com les plataformes digitals han esdevingut un potent altaveu.

En aquest context, és fàcil que una situació que podria semblar trivial es converteixi ràpidament en un tema de debat i especulació. Però, què va ser exactament el que va desencadenar aquesta recent polèmica?

Un home gran amb expressió seriosa i camisa de ratlles davant d'una botiga Bonpreu.

La denúncia a X que es va tornar viral

Tot va començar amb un missatge publicat a la xarxa social X per l'usuari identificat com a @anonim19462814. Al tuit, l'usuari va compartir un vídeo que ràpidament va captar l'atenció de la comunitat.

Al clip, es mostra un paquet de pasta integral de la marca Bonpreu, que, segons el seu envàs, hauria de pesar 500 grams. Tot i això, en ser col·locat en una bàscula, el pes que es registra és de tan sols 235 grams.

"Com pot ser que aquesta bossa indiqui 500 g i després la meva bàscula marqui 235 g? On queden els altres 265 g?", va escriure l'usuari, acompanyat d'un comentari al vídeo on afegia: "Bonpreu enganya".

La ràpida resposta de Bonpreu i el desenllaç inesperat

Com sol ser habitual en situacions d'aquest tipus, Bonpreu no va trigar gaire a respondre. El compte oficial del supermercat va respondre al tuit de l'usuari de manera ràpida i professional: “Bon dia. Agrairem que ens puguis facilitar el número de lot, per tal que es pugui revisar el que ens comentes”.

Tot i això, el que semblava un cas seriós d'engany al consumidor va resultar ser una simple broma. Poc després de la resposta de Bonpreu, el mateix usuari va tornar a respondre, revelant la veritat: "Era una broma! La bossa està clarament començada".

En observar de nou el vídeo, es pot notar que el paquet de pasta ja estava obert i parcialment consumit, cosa que explica la diferència en el pes. Tot i això, Bonpreu va decidir no continuar la conversa, deixant clar que no tot a les xarxes socials és el que sembla.

Aquest incident posa de manifest com les xarxes socials poden amplificar i distorsionar la realitat. Tot i que es va tractar d'una broma, ens fa qüestionar la veracitat de la informació que circula a internet i l'impacte que pot tenir en la reputació de les marques. En definitiva, un recordatori de la importància de ser cautelós abans de treure'n conclusions precipitades.

➡️ Consum

Més notícies: