El centre comercial de Catalunya que ha deixat anar una bomba: ja es freguen les mans
El centre comercial Parc Central de Tarragona es consolida, amb més de 100 marques internacionals disponibles
Si hi ha un lloc on passem més temps que mai al desembre, aquest és un bon centre comercial. Les compres de Nadal ens porten a passar-nos moltes hores en aquesta mena d'instal·lacions, buscant el regal perfecte. I la veritat és que els que viuen a Tarragona estan d'enhorabona, perquè el seu centre comercial de referència, Parc Central, ha confirmat noves obertures.
Aquests últims dies, el centre comercial ha sumat diversos atractius que podrien canviar la manera de fer compres a la zona. Amb l'arribada de firmes de renom, els tarragonins hi tenen molt a celebrar.
Què fa tan especial aquesta nova etapa del centre? Diverses inauguracions han sacsejat la ciutat, i la veritat és que el centre està evolucionant a passos de gegant. Una de les més esperades, segons el Diari Més, és l'obertura d'una llibreria gegant, però no és l'única sorpresa.
Obertures que marquen el ritme: novetats al Parc Central
Aquest mateix dijous, el Parc Central de Tarragona ha acollit La Casa del Llibre, una de les llibreries més grans d'Espanya, que ha decidit establir-se al centre comercial. Amb més de 150 metres quadrats de superfície, aquesta nova botiga promet ser un referent per als amants de la lectura.
Entre les seves 15.000 referències, els lectors trobaran des de les darreres novetats fins a una impressionant secció de còmic i màniga. A més, l'espai compta amb zones per als més petits i joves, cosa que la converteix en una parada obligatòria per a tots els membres de la família.
A aquesta obertura se n'hi sumen altres com la de la joieria Fina García, que, després d'haver provat sort en un estand, ha decidit apostar per un local gran i fix. Aquest moviment reforça el compromís de la marca amb la qualitat i la proximitat als clients. No podem oblidar la propera inauguració de Bob Boutique, que ampliarà els seus serveis de perruqueria i productes per als cabells en un espai molt més gran pels seus clients.
El futur del centre comercial Parc Central
El Parc Central no només està atraient noves marques, sinó que també s'està renovant per oferir una millor experiència als visitants. H&M, per exemple, ha estrenat un nou concepte de botiga després d'una important reforma que ha afectat les tres plantes que ocupa l'establiment. Amb un disseny més modern, millores en la senyalització i la incorporació de nous serveis com el click & collect i el self-checking, la botiga cerca millorar l'experiència de compra.
El gerent de Parc Central, Francisco Lambea, no ha dubtat a destacar el potencial del centre per connectar amb el públic i atraure firmes capdavanteres. Amb més de 100 operadores, el centre es consolida com a lloc clau a Tarragona, on moda, cultura, benestar i gastronomia es barregen per crear una oferta variada i atractiva. Sens dubte, aquesta és només la punta de l'iceberg del qual ha de venir.
Més notícies: