Muntatge amb un supermercat BonPreu i un tros de carn
ACTUALITAT

Fa pudor: Un client esclata després de comprar un producte a la carnisseria de Bonpreu

Un comprador denuncia el mal estat d'un tros de carn i demana a Bonpreu que revisi els controls de qualitat

La pitjor propaganda que pot tenir un supermercat és el de vendre productes en mal estat. I, si a sobre són alguns de tan delicats com la carn fresca, pot suposar un gran problema.

Un usuari d'X i client de BonPreuEsclat a Tarragona ha denunciat el mal estat d'un tros de gallina. Tal com es pot llegir a la seva publicació, l'home denunciat que: "No podeu donar productes que ja no haurien d'estar al taulell".

A això afegeix que: "La carnissera m'ha posat aquest tros de gallina que fa pesta... Això no es fa"!. Si és així, és clar que la secció de carnisseria el supermercat ha de revisar els seus productes.

Un client de Bonpreu que sap del que parla, i del que es queixa

Producte que, venent-ho com si estigués bé, se li va cobrar amb total normalitat. Així es pot corroborar al tiquet que el mateix afectat ha compartit a les xarxes socials.

Per aquest tros de gallina en suposat mal estat li van cobrar 1,06 euros, anant el quilo a 2,99 euros. El client en qüestió va fer un desemborsament a la botiga de més de 70€, per la qual cosa, si els arriba aquesta queixa, haurien de tenir-ne un bon detall.

Entre altres dels productes de la seva compra destaquen jarret de vedella, cames de pollastre, formatges, tomàquet i bròquil. L'home, a més, sembla saber del que parla.

Ja que la seva mare s'ha dedicat a la bena del pollastre i "això s'ensuma a quilòmetres". "Només amb el tacte ja es veu que aquesta gallina no estava en bon estat", lamenta. Finalment, demana que “retireu el producte quan no sigui apte per al consum”.

Muntatge amb un tiquet de compra d'Esclat

 

Un altre comprador descontent amb Bonpreu

La polèmica no s'acaba aquí i, entre els comentaris, hi ha una altra queixa d'un altre client. En aquesta ocasió, assegura que també ha tingut problemes amb la qualitat de productes de BonPreuEsclat.

"Posen ofertes i tapen la data de caducitat amb un pa de pessic i, en arribar a casa, vaig veure que estava caducat des de feia 4 dies", afirma.

Sembla que se li acumulen els dilemes a la cadena de supermercats catalana. Així que, com a mínim, hauria de revisar la qualitat dels seus productes. Després, formar bé els seus empleats perquè sàpiguen discernir què es pot vendre i què no.

➡️ Supermercats ➡️ Actualitat

Més notícies: