L'espectacular anunci de PortAventura que farà embogir els seus clients
Fins a 10.000 persones es podran beneficiar de la iniciativa presa per PortAventura World: els clients embogeixen
PortAventura World, un dels parcs temàtics més grans i populars d'Europa, ha inaugurat la temporada d'estiu amb una sèrie de novetats. Ubicat a Salou, a la província de Tarragona, el complex no només ha renovat algunes de les seves atraccions més icòniques, sinó que també ha llançat una gran campanya sense precedents.
PortAventura regalarà entrades gratuïtes si Espanya guanya l'Eurocopa
En el marc de l'Eurocopa, PortAventura World ha llançat la campanya 'Si Gana La Roja Entras Gratis'. Una innovadora estratègia dissenyada per celebrar amb els aficionats l'esperit competitiu de la selecció espanyola i oferir experiències d'entreteniment úniques als visitants.
La campanya permetrà que 10.000 persones obtinguin una entrada gratuïta al parc si Espanya s'emporta la copa el 14 de juliol a Berlín. Per promoure aquesta iniciativa, PortAventura World ha instal·lat una lona al centre de Madrid, animant els seguidors a participar-hi i sol·licitar la seva entrada gratuïta fins al 13 de juliol.
La promoció serà vàlida només per a les primeres 10.000 persones
Els participants rebran un correu electrònic amb un codi que podran bescanviar en adquirir una entrada per gaudir de PortAventura World. "Per participar-hi, simplement omple el nostre formulari abans del 14 de juliol i, si la selecció guanya la final, rebràs un codi d'entrada gratuïta per correu electrònic els dies següents", explica PortAventura a la seva pàgina web.
"Afanya't, la promoció és vàlida només per a les primeres 10.000 persones que es registrin". Els afortunats guanyadors podran gaudir d'un dia especial a PortAventura Park el 3 d'agost. Aquesta promoció no sols celebra el possible triomf de la selecció espanyola, sinó que també reforça el compromís de PortAventura World d'oferir experiències memorables als visitants.
La campanya ha generat gran expectació i entusiasme entre els aficionats del futbol i els visitants del parc, consolidant-se com una de les promocions més emocionants d'aquest estiu. Amb aquesta iniciativa, PortAventura World es posiciona una vegada més com un referent en el sector de l'entreteniment i el lleure familiar a Europa.
Amb tot, PortAventura World es consolida com a destinació de referència per al turisme familiar i d'entreteniment. La temporada d'estiu promet ser inoblidable, oferint experiències emocionants i moments màgics per a tots els visitants.
Més notícies: