Alexia Putellas, la protagonista de l'anunci de Nadal de Campofrío: hi havia truc
Amb Alexia Putellas de protagonista, Campofrío sorprèn tothom amb el seu peculiar i original anunci de Nadal
Campofrío ha sabut jugar les seves cartes. La marca d'embotits ha tornat a llançar el seu anunci habitual de Nadal. Aquest any, però, han estat capaços de sorprendre tothom. Tot va començar dimarts passat, 12 de desembre, amb una polèmica publicació. La firma espanyola abandonava el seu sarcàstic estil per treure un espot, de 30 segons, modelat per Intel·ligència Artificial.
Les crítiques no es van fer esperar. Han durat, però, un dia i mig. Doncs aquest dijous, 14 de desembre, Campofrío ens ha agafat a tots a contrapeu traient el seu anunci real. Un espot, de més de 3 minuts, protagonitzat per les futbolistes Alexia Putellas i Eva Navarro; i Carlos Areces i José Mercé, entre molts altres.
Pots veure aquí l'anunci de Nadal real de Campofrío
Campofrío Navidad 2023 – CampofrI.A.
Alexia, protagonista
Alexia Putellas ha debutat en aquest tipus d'anuncis nadalencs. I ho ha fet per la porta gran. Acompanyada per la seva companya a la selecció espanyola Eva Navarro, la jugadora catalana és una de les grans estrelles de l'espot.
Amb una pilotada al brou de Nadal, Alexia i Eva irrompen a l'espot. "I d'elles (les jugadores de la selecció de futbol femení) que aprengui la IA, quin és el lloc que mereixen", assenyala Areces, que torna a fer de mestre de cerimònies.
La trampa de Campofrío
Campofrío ens tenia acostumats a això. Al sarcasme, a la sàtira ia un anunci de Nadal ple de cares conegudes. Una cosa que aquest any (segons el seu teaser del 12 de desembre passat) semblava haver abandonat.
Van treure un anunci gris, fet amb IA i on s'hi podia veure una família idíl·lica celebrant el Nadal. Un anunci, sense ànima, que va provocar moltes reaccions a les xarxes socials. "Aquest any hem deixat en mans de la IA el guió del nostre anunci nadalenc. I així ens l'hem imaginat!", deien des de Campofrío.
"Sabeu que aquesta família té gent segrestada al soterrani, oi?", comentava el còmic, Ángel Martín, sobre l'espot. Altres, directament, assenyalaven Campofrío per estirar "tòpics" i es queixaven que la marca havia fet un anunci "sense identitat".
El primer espot es va publicar a les 11.00h de dimarts, 12 de desembre. 48 hores després, Campofrío esmicolaria el guió explicant la veritat del seu fals espot.
Campofrío i el vostre anunci real
"És clar que la IA encara té molt per aprendre. I qui millor que nosaltres per ensenyar-li la nostra manera de gaudir de la vida!". Així, amb aquest missatge i un anunci de 3 minuts i mig, la firma ha presentat el seu espot real.
Alexia Putellas i Eva Navarro, futbolistes de la selecció espanyola, Carlos Areces, José Mercé, Ana Morgade, Malena Alterio i la veu d'Eugenio i Chiquito. Amb aquest cartell, Campofrío deixava clar que el primer anunci, ple de clixés, no era res més que una trampa.
Més notícies: