Muntatge de fotos amb una dona sorpresa mirant a càmera en primer pla i una dues imatges de la botiga de gorres més viral de Madrid amb una emoticona de cors
ACTUALITAT

La famosa botiga de Madrid que aterra a Barcelona només per uns dies

La febre de les gorres arriba a Barcelona!

Una increïble oportunitat per als fidels amants de la moda urbana i les gorres arriba a Barcelona aquest juny. La Tienda de las Gorras, pionera a ser la primera botiga especialitzada sobre aquest producte a Espanya, ha anunciat la seva primera incursió fora de Madrid amb una esperada pop-up al cor del barri Gòtic a la Ciutat Comtal.

Aquest esdeveniment promet portar una febre d'estil retro i contemporani, des de les emblemàtiques gorres dels anys 80 fins a les col·laboracions més recents que han conquerit les xarxes socials.

El seu inici va ser molt humil, com una idea gestada en la ment creativa dels seus fundadors, Javier Munarriz i Jorge Fernández. Però el seu ascens ha estat increïble i s'ha convertit en una de les marques de gorres més reconegudes a tot Espanya.

Conegut al món influencer com Muna, @spacemunarriz s'ha convertit en una icona de la cultura TikTok, acumulant més de 400 mil seguidors en aquesta xarxa social i més de 100 mil a Instagram.

Un viatge a través de les dècades: del 1980 a l'era actual

La botiga va obrir les portes un 8 de novembre del 2012, coronant-se com la primera botiga de gorres especialitzada de tot Espanya. La marca ha estat testimoni de l'evolució de la moda urbana al llarg dels anys.

A la marca podràs trobar des de les clàssiques gorres “trucker” fins a les innovadores col·laboracions amb marques de renom com Latigo. La Tienda de las Gorras s'ha sabut adaptar als canvis del mercat i a la seva competència.

gorra

Una experiència única arriba a Barcelona

Els dies 6, 7 i 8 de juny, el carrer del Duc de Barcelona esdevindrà el focus principal de la moda urbana amb l'arribada de La Tienda de las Gorras. Podràs acudir a delectar-te amb els seus dissenys des de les 11 del matí fins a les 9 de la nit.

A més d'una àmplia selecció de gorres, la marca també presentarà una col·lecció càpsula d'edició limitada, que conté tres gorres úniques, un pòster commemoratiu i dos adhesius dissenyats especialment per a aquesta ocasió.

Els clients podran passar una vetllada increïble descobrint peces úniques i edicions limitades que no es podran trobar un cop acabi l'esdeveniment.

El futur de la moda urbana

En la primera arribada a Barcelona, La Tienda de las Gorras comença el camí al seu creixement de marca. Potser en un futur poden portar aquest mateix format pop-up a altres ciutats.

Gràcies al seu enfocament en la qualitat de les seves gorres, la innovació i la creativitat i la forta connexió amb els seus seguidors a les xarxes socials, aconsegueix que la marca despunti per sobre de totes.

Amb futurs plans d'expansió tant a escala nacional com internacional, Javier Munarriz i Jorge Fernández es preparen per continuar conquerint el regne de les gorres.

➡️ Actualitat

Més notícies: