Captura de Jorge Javier Vázquez amb ulleres i vestit fosc parlant, amb el logotip de "Gran Hermano" al fons.
REALITY

Adéu a 'Gran Hermano': així ha funcionat en audiències el retorn dels anònims

Telecinco ha encertat amb el retorn de 'Gran Hermano' en la seva versió original.

Després de 105 dies de convivència, Telecinco tancarà aquest dijous 19 de desembre la casa de 'Gran Hermano'. Set anys després de la seva última edició, el reality ha tornat amb la seva versió d'anònims. Tot i que inicialment hi havia dubtes, 'Gran Hermano' ha estat tot un èxit en audiències, estant molt per sobre de la mitjana de Telecinco.

D'aquesta manera, l'actual temporada de  'Gran Hermano' mitjana un 16,1% de share i 973.000 seguidors  en les seves gales principals dels dijous. S'ha alçat com el programa de prime time amb millor share de la temporada i ha situat en tercer i setè lloc del rànquing a 'Gran Hermano: Límit 48 hores' (13,8% i 850.000) i 'Gran Hermano: El Debat' (12,1% i 944.000), respectivament. A més, acumula un total de gairebé  21,5 milions d'espectadors únics, el que suposa que un 46% de la població  ha contactat en algun moment amb el reality.

Les gales dels dijous han millorat en 1,8 punts el tancament de l'anterior edició amb anònims (14,3%).  A més, han arrasat a més en la seva franja d'emissió, duplicant a la segona opció (7,8%). També han estat el més vist pel target comercial (18,4% vs 6,6%), pels espectadors de totes les edats.

Dos homes asseguts en butaques blanques en un escenari, un amb jaqueta negra i samarreta de ratlles, l'altre amb vestit fosc, amb un fons que té lletres grans.
Adéu a 'Gran Hermano': així ha funcionat en audiències el retorn dels anònims | Twitter @ghoficial

No obstant això, les gales de 'Gran Hermano' han destacat entre els joves de 25 a 44 anys amb un 24%  vs el 9,7% de Cuatro, que ha estat segona opció. També ha funcionat entre els seguidors de 13 a 24 anys amb un 18,8% vs el 10,4% de Cuatro, també en segona opció. A més, ha liderat en 13 dels 15 mercats autonòmics.

Per la seva banda,  'Gran Hermano: Límit 48h' (13,8% i 850.000), també amb Jorge Javier Vázquez els dimarts, ha liderat  la seva franja amb gairebé 2 punts d'avantatge sobre la segona opció (11,6%). Ha estat també la primera opció en el target comercial (16,4%). A més, ha liderat entre els espectadors menors de 64 anys amb especial seguiment entre els joves de 25-44 anys (21,1%) i de 13-24 anys (15,2%).

La tercera gala setmanal,  'Gran Hermano: El Debat', amb Ion Aramendi al capdavant els diumenges, ha acumulat un 12,1%  de share i 944.000 televidents. Xifres amb les quals ha estat la referència en la seva banda horària amb gairebé un punt d'avantatge sobre la següent opció (11,2%). També ha liderat en el target comercial (14,1%) i entre els menors de 44 anys, amb especial atenció novament als joves entre 25 i 44 anys (18,7%).

➡️ Gran Hermano ➡️ Reality

Més notícies: