'Lo de Évole' anuncia el seu retorn a laSexta amb un emotiu espot nadalenc
'Lo de Évole' torna a ser una de les grans apostes de laSexta per arrencar el 2025.
laSexta ja comença a preparar el retorn de 'Lo de Évole' el 2025. En plenes vacances, la cadena ha llançat una primera promoció en forma d'spot nadalenc per escalfar motors. En aquesta peça, de dos minuts, 'Lo de Évole' es trasllada a la localitat d'Escucha, a Terol, per reivindicar precisament el que el seu nom indica.
Acompanyats d'un villancet, els protagonistes de l'anunci destaquen com els agrada desconnectar de les distraccions externes i dedicar temps a escoltar-se entre ells. Una de les escenes més destacades mostra una dona que, mentre escolta un teleoperador, respon: "I tot això t'ho saps de memòria o m'ho dius de cor? Que jo t'escolto igual..."
El mateix Jordi Évole, en compartir el vídeo a les xarxes socials, va comentar: "Dura dos minuts. Si et va agradar "Que bello es vivir", aquest Nadal arriba "Què bello es escuchar". Tremola Campofrío". Amb aquest toc humorístic, el presentador al·ludeix a la tradició de l'anunci nadalenc de Campofrío, adoptant un to similar en la seva promo de Lo de Évole.
Recordem que l'última temporada de 'Lo de Évole' va registrar una mitjana del 8,7% i 1.372.000 espectadors. Unes xifres que, encara que inferiors a les de les dues temporades anteriors, milloraven notablement la mitjana de laSexta els diumenges (4.8%). D'aquesta manera, 'Lo de Évole' es va consolidar com el millor espai en l'horari estel·lar de la cadena.
D'aquesta manera, 'Lo de Évole' serà una de les grans apostes de laSexta per al 2025. La cadena també ha arrencat la promoció de la segona temporada de 'Batalla de Restaurantes' amb Alberto Chicote. A més, seguirà la seva aposta per 'laSexta Columna' i 'Equipo de Investigación' els divendres i 'laSexta Xplica' els dissabtes.
Més notícies: