Òscar Landa ara no es talla i s'atreveix a assenyalar la productora de 'Gran Hermano'
Óscar Landa s'atreveix a anar contra l'organització de 'Gran Hermano' a través de les seves xarxes socials.
La gran final de 'Gran Hermano' no només va coronar a Juan com a guanyador, sinó que també va desfermar una onada de reaccions entre els seus rivals, especialment d'Óscar Landa, segon finalista. A través del seu compte d'Instagram, el jove no va dubtar a expressar el seu descontentament amb el resultat. De fet, va deixar entreveure que la victòria de Juan va estar marcada per interessos de l'organització del programa.
"Enhorabona 'Gran Hermano'. Els que heu guanyat heu estat vosaltres per estalviar-vos 150.000 euros del premi", va escriure Óscar Landa, insinuant que la decisió final ha afavorit a la productora del reality. I és que Juan, en haver tornat a la casa amb una segona vida, només podia optar a la meitat dels 300.000 euros que corresponien al premi total.
En les seves declaracions, el concursant va deixar clar que no considerava a Juan com el veritable vencedor de l'edició de 'Gran Hermano': "Aquí no va guanyar Juan, que ningú s'equivoqui". Malgrat les seves crítiques, Óscar Landa va mostrar gratitud cap al grup blau, els seus companys dins de la casa: "Només puc donar les gràcies. El que ens han donat ells no ens ho ha donat ningú".
No obstant això, el seu descontentament va anar més enllà. En altres missatges publicats en les seves stories, Óscar Landa va arremetre contra l'organització de 'Gran Hermano': "Després d'esperar un 'Gran Hermano' anònims ens hem de creure que guanya algú que no va fer res pel concurs. Només pel benefici del mateix programa".
Malgrat les seves paraules crítiques, Óscar Landa va finalitzar amb una breu felicitació cap a el seu contrincant. "De totes maneres m'agradaria donar l'enhorabona a Juan", va escriure el jove.
Recordem que la final de 'Gran Hermano' va liderar amb màxim en audiències des de Telecinco amb un 18,3% i 1.121.000 seguidors i 2.451.000 espectadors únics. El reality, que va registrar 1.107.000 telespectadors juntament amb un pobre 8,7% en el seu express, va pujar a un 26% en el target entre 25 i 44. Va arrasar i va deixar sense opció al seu rival amb una distància de més de 13 punts
Més notícies: