Javi de Hoyos amb barba i cabell arrissat, usant un micròfon de solapa, està dret en una oficina amb el logo de "canal Quicke" i "Ni que fuéramos" a la paret darrere seu.
NOTÍCIES

Vota: T'agrada Javi de Hoyos com a col·laborador de 'Ni que fuéramos'?

Vota a la nostra enquesta si t'agrada la incorporació com a col·laborador fix de Javi de Hoyos a 'Ni que fuéramos'.

El mes de juny passat, al seu elenc habitual de col·laboradors, 'Ni que fuéramos' va incorporar a una cara directament des de 'Socialité'. Es tracta de Javi de Hoyos, el que havia estat director de María Patiño, que va arribar al programa de Ten com a reporter. Tot i això, a poc a poc va anar guanyant pes a 'Ni que fuéramos', cosa que no ha agradat a l'audiència.

I és que les últimes setmanes de temporada de 'Ni que fuéramos',Javi de Hoyos es va quedar amb el paper d'Escaleto al capdavant de les xarxes socials i de les publicitats. També va ser col·laborador a plató en alguns dies puntuals. Abans de l'estiu, a més, també es va incorporar com a col·laborador de 'D Cor' de Jordi González i Anne Igartiburu, acudint una vegada a la setmana.

Tot i això, en aquesta segona temporada, Javi de Hoyos ja és un dels col·laboradors fixos durant tots els dies a 'Ni que fuéramos'. Diàriament el veiem assegut al plató amb Maria Patiño, Belén Esteban, Kiko Matamoros o Lydia Lozano.

Dues persones assegudes en un sofà vermell, Aida Nízar amb una bossa marró i Javi de Hoyos amb un ordinador portàtil, en un set de televisió amb el logo de
Vota: T'agrada Javi de Hoyos com a col·laborador de 'Ni que fuéramos'? | Canal Quickie

Tot i que inicialment va ser aplaudit el seu fitxatge, Javi de Hoyos ha anat perdent fans dia rere dia. De fet, molts demanen que no formi part de l'elenc de col·laboradors de 'Ni que fuéramos'. D'aquesta manera, vota a la nostra enquesta per deixar clara la teva opinió: "T'agrada Javi de Hoyos com a col·laborador de 'Ni que fuéramos'?".

En audiències, diàriament 'Ni que fuéramos' es mou al voltant del 2% de quota de pantalla. Aquest dijous 26 de setembre, l'espai a Ten ha aconseguit un 2,3% de share, 173.000 televidents de mitjana i 890.000 espectadors únics. Per la seva banda, 'La Happy Hour' de 19h a 20h ha baixat a un 2,1% de quota, 141.000 seguidors de mitjana i 340.000 espectadors únics al canal temàtic.

➡️ Notícies

Més notícies: