Telecinco anuncia la trobada més esperada: Jorge Javier Vázquez visitarà 'TardeAR'
Jorge Javier Vázquez es trobarà amb Ana Rosa Quintana en el seu retorn de vacances a Telecinco.
El retorn d'Ana Rosa Quintana a les tardes de Telecinco aquest dilluns 26 d'agost prometia grans titulars amb el canvi d'horari de Sonsoles Ónega. La presentadora ha avançat la tornada de les vacances per posar-se al capdavant de la segona temporada de 'TardeAR' per enfrontar-se al seu rival. Tot i això, Telecinco ha anunciat que ho farà amb un convidat molt especial: Jorge Javier Vázquez.
Aquest retrobament en pantalla entre dues de les cares més emblemàtiques de telecinco arriba després de mesos de tensions i desencontres, i en un moment clau per a tots dos. Jorge Javier Vázquez, que actualment condueix 'El diario de Jorge' just abans de 'TardeAR', tornarà a coincidir amb Ana Rosa en un plató per primera vegada des de la polèmica cancel·lació de 'Sálvame'. Tot i això, no és la primera vegada que es veuen, ja que tots dos van compartir espai en un esdeveniment de Mediaset al juny.
Tot i això, sí que serà la primera vegada que Jorge Javier Vázquez entri al plató de 'TardeAR', que abans acollia el decorat de 'Sálvame'. De fet, mig de broma mig en veritat, Jorge Javier Vázquez va revelar que no tenia intenció de tornar a trepitjar aquest estudi. Ara, ho fa en un moment molt important, en què Ana Rosa Quintana es juga molt davant l'ampliació de 'Y ahora Sonsoles', que arrencarà a les 17h.
L'esperat retrobament es produeix en un moment en què tots dos podrien enterrar la destral de guerra. Amb aquesta jugada, Telecinco busca consolidar el seu lideratge a les tardes, enfrontant els seus dos pesos pesants en ple directe. De fet, ara farà un any, Ana Rosa Quintana també va assegurar que havia trobat a faltar la invitació per acudir a 'Cuentos Chinos'.
Recordem que, al juny, últim mes que va presentar Ana Rosa Quintana, 'TardeAR' va marcar un breu9,8% i 757.000 espectadors de mitjana. L'espai, però, va ser l'opció preferida de les cadenes comercials a target comercial amb un 9,3%. A més, també va liderar entre els espectadors de 25 a 54 anys a totes les cadenes.
Més notícies: