RTVE posa nom al nou programa de Henar Álvarez i anuncia els seus col·laboradors
Henar Álvarez presentarà 'Al cel amb ella', el nou programa de RTVE Play.
La còmica i escriptora Henar Álvarez es posa al capdavant del nou programa original de RTVE Play: 'Al cel amb ella'. Es tracta d'un espai d'entrevistes amb format de late show i un to gamberro, irreverent, transgressor i reivindicatiu. Un espai on s'escoltarà la veu de dones que tenen molt per explicar.
El programa, d'emissió setmanal, s'estrenarà properament a RTVE Play, líder entre les plataformes espanyoles. D'aquesta manera, agafa el relleu de Late Xou amb Marc Giró, que ja ha passat a ser un contingut de La 2. Aquest moviment es produeix en un moment en què l'èxit de 'La Revuelta' i el renovat interès pels programes d'aquest tipus han provocat que molts demanin a RTVE una aposta més arriscada al terreny del late night.
D'aquesta manera, 'Al cielo con ella' és la nova aposta d'entreteniment de RTVE Play, una producció original en col·laboració amb Producciones del Barrio. L'escenari del teatre Quique San Francisco de Madrid serà testimoni del pas de convidades i convidats populars. Tot i això, també s'escoltaran les veus de dones que tenen molt per explicar i poques oportunitats de fer-ho a la televisió.
Henar Álvarez, que també codirigeix el programa amb Javier Durán, no estarà sola en aquesta aventura. S'envoltarà de col·laboradors –i alguna sorpresa– que prometen aixecar aquest nou format al cim de la diversió més compromesa. Noms com Victoria Martín, Bianca Kovacs, Tomás Fuentes o Míster Jägger acompanyaran Henar Álvarez en aquest programa on la música també tindrà molta rellevància.
Cal destacar que Henar Álvarez ja compta amb una carrera consolidada, sent col·laboradora dels populars podcasts "Estirando el chicle" o "Bonisme bé". A més, ha participat en programes com 'Las que faltaban', 'Likes', i el mític 'Late Motiv' d'Andreu Buenafuente a Movistar Plus+.
Amb aquest format, RTVE Play un pas més en la vostra aposta per l'entreteniment de qualitat. La plataforma es va convertir a l'octubre a la primera OTT espanyola, amb 10,5 milions d'espectadors únics. Això suposa un 27% de l'univers de consum, segons el baròmetre OTT Multidispositiu de la consultora Barlovento.
Més notícies: