RTVE anuncia la llista completa de concursants de 'Maestros de la Costura Celebrity'
Mónica Cruz, Pilar Rubio o Rosa López formen part de l'exitós càsting de 'Maestros de la Costura Celebrity'.
'Maestros de la Costura Celebrity', la versió amb famosos del talent show, completa el seu càsting amb uns concursants de primer nivell.Igual que passa amb 'MasterChef', RTVE prepara la versió amb famosos del talent xou de costures produït per Shine Iberia. Ara, La 1 ja ha completat el càsting amb els concursants oficials del format presentat per Raquel Sánchez Silva.
D'aquesta manera, se sumen al càsting l'actriu, el model i la ballarina Mónica Cruz; la comunicadora Pilar Rubio; l'actor i director de cinema Eduardo Casanova; l'actriu i cantant Silvia Superstar, els actors Edu Soto i María Esteve; i la cantant, actriu i vedette La Terremoto de Alcorcón.
En breu es posaran davant de la màquina de cosir sota l'atenta mirada de Lorenzo Caprile, María Escoté i Alejandro G. Palomo. Els companys de Mónica Cruz, Pilar Rubio, Edu Soto, Silvia Superstar i La Terre seran l'extorer, actor i model Óscar Higares; la cantant Rosa López; la model, actriu i empresària Laura Sánchez; la drag queen, dissenyadora i cantant Carmen Farala; i l'actor Canco Rodríguez.
Raquel Sánchez Silva ho té tot preparat al taller de 'Maestros de la Costura Celebrity'. No començaran gens els enregistraments d'aquesta sorprenent primera edició plena de rialles, creativitat i molt glamour. Tot i les seves conegudes carreres, el jurat no es deixarà conquerir tan fàcilment i els exigirà compromís, treball i evolució en tots els reptes.
Igual que en la versió amb participants anònims, 'Maestros de la Costura Celebrity' comptarà amb dues proves en taller i una en exteriors en què competiran per equips. A més, visitaran el taller grans convidats relacionats amb el món de la moda, per mostrar la seva visió del sector, descobrir-ne els secrets i valorar les creacions presentades pels participants. Tampoc no faltarà el compromís habitual del format amb la sostenibilitat, el consum responsable, l'aprofitament de materials i la diversitat.
Recordem que la versió d'anònims de 'Maestros de la Costura' ha mantingut una base fidel de seguidors. Tot i això, la seva última temporada va registrar un 8,4% de share i 643.000 espectadors. Això va encendre algunes alarmes sobre la possible necessitat de revitalitzar el programa, tenint en compte que el seu objectiu de quota era un 10%.
Més notícies: