Logotip del canal de televisió telecinco sobre un fons blau.
NOTÍCIES

Revolució a Telecinco: canvia tota la seva imatge corporativa amb importants novetats

Telecinco llança la seva nova imatge corporativa amb una campanya de cortinetes dels seus presentadors.

Gran revolució a la imatge de Telecinco amb l'inici de la nova temporada. A partir d'aquest dilluns 2 de setembre, el canal arribarà al´audiència amb un aire completament renovat amb el llançament de la nova imatge corporativa. Un canvi que inclou el llançament d'una pionera campanya de cortinetes que protagonitzaran presentadors en moviment amb un efecte slow motion.

El punt de partida per als desenvolupaments d'aquesta renovada imatge corporativa ha estat el logotip del canal, que en manté l'essència i el caràcter modern i dinàmic. No obstant això, passa a fer servir el blanc com a color unificat i un cercle transparent a l'interior en lloc de l'esfera blava. El logotip ha servit d'inspiració també per a la creació d'una nova línia i estils tipogràfics personalitzats i l'ús d'un nou fons blau corporatiu.

Absolutament identificable i reconeixible per a l'audiència espanyola, el logotip de Telecinco manté tota la seva essència. Ara, però,  simplifca l'esfera que l'ha envoltat fins ara fins a convertir-se en un cercle transparent al seu interior. La forma que reforça els conceptes d'unitat, de grup i de pertinença.

Una altra de les novetats en aquest sentit és la unificació del color: el blau de l'esfera deixa pas al blanc tant a la circumferència com al 5 del canal. La forma neta i circular del logotip només es veurà momentàniament modificada quan sigui necessari comunicar als espectadors les qualificacions per edats dels continguts i els serveis d'accessibilitat disponibles.

Una persona amb camisa rosa i texans foscos sosté papers en un set de televisió amb el logotip de telecinco a la cantonada inferior dreta.
Revolució a Telecinco: canvia tota la seva imatge corporativa amb importants novetats | Mediaset

En línia amb el logotip, s'han reinterpretat tots els logotips dels programes i sèries de la cadena, utilitzant el blanc com a color unificat per a tots ells. D'aquesta manera, es reforça la simplicitat, senzillesa i llegibilitat per a l'espectador.

Una nova campanya de cortinetes

El rellançament integral de la imatge corporativa de Telecinco inclou l'estrena d'una campanya de cortinetes protagonitzades pels principals presentadors i els formats que defineixen la programació del canal en l'arrencada de la nova temporada. Com a element distintiu d'aquestes peces, els protagonistes apareixen en moviment amb un efecte slow motion que incrementa l'impacte i l'atenció sobre aquests.

Jorge Javier Vázquez,Ana Rosa Quintana, Carles Sobera, Ion Aramendi, Sandra Barneda, Carles Franganillo, Emma Garcia, Joaquín Prat, Carles Latre, Ana Terradillos, Santi Acosta, Beatriz Archidona i Risto Mejide són els principals protagonistes d'aquestes noves cortinetes identificatives de cadena. Tant en mode dia com en mode nit, que començaran a 'esquitxar' des d'aquest dilluns les diferents franges de programació del canal.

'Gran Hermano', 'De Viernes', 'La Isla de las Tentaciones', Informativos Telecinco, 'Reacción en cadena', 'TardeAR', 'El Diario de Jorge', 'Babylon Show', 'Fiesta', 'Vamos a ver' i 'La mirada crítica' són algunes de les marques que acompanyen els presentadors en aquestes peces.

Carlos Latre amb una jaqueta rosa saluda en un anunci del programa
Revolució a Telecinco: canvia tota la seva imatge corporativa amb importants novetats | Atresmedia

Maneres Day & Night

Entre les novetats de la nova imatge corporativa de Telecinco, destaca la creació de dos estils, un de diürn i un altre de nocturn, en funció de la franja del dia en què s'emetin les diferents peces. Això permet una reducció de la fatiga visual i de l'exposició a la llum, entre d'altres beneficis. D'aquesta manera, Telecinco ha adaptat el fonsdels diferents elements gràfics i visuals, que seran diferents si s'emeten abans o després de les 21:05 hores.

Durant el day time, els elements de continuïtat s'emetran en mode day sobre un fons blau amb un degradat clar. A partir de les 21:05h, moment en què arrenca l'informatiu principal que alhora dóna pas als continguts i formats del prime time, s'activarà' automàticament el mode night, utilitzant un fons blau degradat amb un to més fosc. En ambdós modes, determinades peces podran incloure l'ús de llums volumètriques per realçar les imatges dels presentadors o les figures dels protagonistes.

➡️ Telecinco ➡️ Notícies

Més notícies: