El rècord que els Mossos d'Arousa han aconseguit i han robat a 'Pasapalabra'
Els Mossos d'Arousa han aconseguit un nou rècord gràcies a la seva participació a 'Reacció en Cadena'.
ElsMossos d'Arousasegueixen marcant fites, i no només a 'Reacción en Cadena', sinó en la història dels concursos a la televisió espanyola. Compost pels germans Borjamina i Raúl Santamaría, juntament amb el seu amic Bruno Vila, aquest grup ha aconseguit una xifra rècord de 2.277.433 euros en el premi. Una quantitat que els posiciona com uns els grans campions de la televisió del nostre país.
En la seva última participació, els Mossos d'Arousa van sumar 26.500 euros addicionals al marcador, cosa que els va permetre superar Rafa Castaño. El guanyador del pot de 'Pasapalabra' el març del 2023 es va emportar 2.272.000 euros després d'un emocionant duel amb Orestes Barbero. Rafa Castaño, que havia mantingut la seva posició al podi durant més d'un any i mig, ha estat desplaçat al quart lloc.
Per tant, els Mossos d'Arousa ara s'ubiquen al tercer lloc dels premis més alts entregats a la història de la televisió espanyola.
El proper desafiament per als Mossos d'Arousa és superar Els Rockcampers, que el 2016 van ferhistòria a '¡Boom!'en guanyar 2.326.500 euros. Amb cada entrega, els Mossos s'acosten més a aquest objectiu, cosa que els permetria escalar al segon lloc del rànquing, només per darrere de Los Lobos. El llegendari equip encara ostenta el rècord amb 6.689.700 euros i la permanència més gran en un concurs diari, amb 505 entregues.
Des que van superar la barrera dels dos milions d'euros al juny, els Mossos d'Arousa han demostrat una capacitat indestructible per mantenir-se a la cúspide. Aquest èxit va ser celebrat d'allò més bé per 'Reacció a Cadena', amb confeti i una emotiva crida dels seus familiars, que va deixar els concursants profundament commoguts. Per tant, amb 337 entregues en el seu haver, els Mossos d'Arousa s'enfronten al desafiament de trencar el rècord de permanència en un concurs.
Recordem que, de dilluns a divendres, 'Reacció en cadena' va aconseguir al juny un bon 11,4% i 947.000 espectadors, sent el tercer mes amb millor share de la seva història. El concurs d'Ion Aramendi va assolir la menor distància històrica davant l'oferta del seu rival, 'Pasapalabra', a 5,9 punts. A més, es va mantenir imbatible en target comercial entre les cadenes comercials amb un 11,6%.
Més notícies: