La gran traïció de José Manuel Parada a Sonsoles Ónega després del seu fitxatge per Telecinco
José Manuel Parada fitxa per Telecinco i deixa de banda temporalment Sonsoles Ónega.
Un dels col·laboradors de 'Y ahora Sonsoles' ha canviat per sorpresa de cadena. Es tracta del periodista José Manuel Parada, que s'ha convertit en un dels col·laboradors de 'Bárbara Rey: mi verdad', l'especial que Telecinco ha estrenat aquest mateix dilluns. El format, que ha abordat els moments més controvertits de la vida de la vedette, ha comptat amb la seva inesperada participació al plató.
El programa, presentat per Santi Acosta i Beatriz Archidona,s'ha centrat en els aspectes més polèmics de la vida de Bárbara Rey, com la relació amb el rei emèrit. A més, en els propers capítols, també parlarà els episodis difícils amb el seu marit Ángel Cristo, així com de les denúncies públiques del seu fill Ángel Cristo JR. En aquest context, el testimoniatge de José Manuel Parada, examic de Bárbara Rey i coneixedor de moltes de les seves vivències, aportarà una visió única per complementar les revelacions de la protagonista.
Amb més de 20 hores d'enregistrament i 260 preguntes respostes sense restriccions, aquest especial s'ha configurat com el primer de diversos episodis, segons ha confirmat Mediaset. A més de José Manuel Parada, el format ha comptat amb la participació de col·laboradors com Alessandro Lequio, Ángela Portero, Kike Calleja, Terelu Campos, Sandra Aladro i Juan Luis Galiacho, que han seguit de prop la trajectòria de Bárbara Rey.
El que més ha sorprès d'aquesta notícia és el salt de José Manuel Parada de la seva vinculació actual amb 'Y ahora Sonsoles' a Antena 3 a Telecinco. Tot i que és una col·laboració puntual amb l'equip de 'De Viernes', aquest moviment no és inusual. De fet, també hem vist en diverses ocasions José Manuel Parada en altres formats com 'Mañaneros', encara que de forma més puntual.
Cal destacar que 'Bárbara Rey, mi verdad' ha arrasat en audiències i ha liderat la nit des de Telecinco amb un 16,7% de quota de pantalla i 1.025.000 fidels. L'especial, que ha congregat 3.167.000 d'espectadors únics, va pujar a un gran 19,5% al target de més grans de 65 anys.
Més notícies: