David Broncano amb barba i cabells curts tocant un tambor gran en un escenari amb fons colorit a La Revuelta.
NOTÍCIES

La fita que ha aconseguit 'La Revuelta' més enllà de la seva guerra amb 'El Hormiguero'

'La Revuelta' desbanca 'La Promesa' com el contingut més vist de la plataforma RTVE Play.

'La Revuelta' no deixa d'aconseguir fites en la seva arribada a La 1.El programa de David Broncano es va convertir en el programa líder de RTVE Play la setmana passada amb gairebé mig milió de visitants únics. 'La Revuelta' ha superat 'La Promesa', que ha estat el contingut més seguit durant els últims mesos.

En total, el programa de l'access prime time ha aconseguit més d'un milió de visualitzacions a petició i gairebé mig milió en directe.'La Revuelta' ha seguit una trajectòria ascendent a la plataforma durant tota la setmana. De fet, va arribar al pic dijous passat amb més de 300.000 usuaris únics.

El contingut en directe més vist va ser el programa d'estrena, amb Aitor Francesena, que va obtenir més de 100.000 visualitzacions en streaming. Per la seva banda, el més seguit sota demanda va ser el de Najwa Nimri, que ja acumula més de 250.000 visualitzacions.'La Revuelta' també ha tingut un gran seguiment a RTVE.es amb les notícies derivades del programa, que han acumulat més de 220.000 usuaris únics.

Najwa Nimri vestida de blanc i David Broncano vestit de negre estan conversant en un set de televisió amb decoracions acolorides i plantes.
La fita que ha aconseguit 'La Revuelta' més enllà de la seva guerra amb 'El Hormiguero' | RTVE

L'espai ja acumula més de 100 milions la primera setmana d'emissió i 3,3 milions d'interaccions la primera setmana d'emissió. Destaca l'activitat a X, amb 42 milions d'impressions. Els continguts més vistos són el polèmic muntatge amb el petó de Pablo Motos i David Broncano, amb 4,6 milions, i el TikTok "Doncs Najwa es posa al capdavant a les Preguntes Clàssiques", amb 4,2 milions.

L'arribada de 'La Revuelta' se suma al procés de consolidació de RTVE Play com a plataforma gratuïta de referència a Espanya. La plataforma va aconseguir rècords històrics al juny i al juliol, quan va superar els 18 milions de visualitzacions i ja frega els deu milions d'usuaris registrats. Aquests resultats s'han produït gràcies a l'impacte dels esdeveniments esportius, però per l'aposta pel cinema espanyol, la força de La Promesa o Masterchef Celebrity.

En obert, 'La Revuelta' ha aconseguit grandíssimes dades, acomiadant-se dijous amb un 19,2% i 2.601.000 televidents, el seu millor resultat en espectadors fins ara. El programa, que va ser la segona emissió més vista del dia, va pujar als targets entre 13 i 24 anys amb un 29,2% i entre 25 i 44 amb un 33,1%. Tot i això, no va poder amb la visita de Lamine Yamal a 'El Hormiguero', que va pujar a un gran 23,3% de share i 3.107.000 seguidors.

➡️ La 1 ➡️ Notícies

Més notícies: