Dos homes calbs amb barba i ulleres, Manuel Villanueva amb vestit i corbata a l'esquerra i Alberto Carrullo amb suèter, somrient davant d'un fons clar.
NOTÍCIES

Fi d'una era: Manolo Villanueva surt de Mediaset per donar pas a Alberto Carrullo

Alberto Carullo és el nou director general de Continguts de Mediaset España.

Fi d'una era a Mediaset amb la sortida de Manuel Villanueva després de més de dues dècades. Alberto Carullo s'incorporarà a partir del proper mes de gener al grup com a nou director general de Continguts del grup. Inaugura una nova etapa en l'estratègia i planificació dels suports de televisió i digitals de la companyia liderada per Alessandro Salem.

Amb més de tres dècades d'experiència a la indústria dels mitjans de comunicació i de la producció i gestió de continguts audiovisuals tant a Espanya com a Itàlia, Alberto Carullo ja va formar part del grup com a director d'Antena de Telecinco entre el 2002 i el 2008. Fins ara exercia el càrrec de Vice President de Local Original Production per a Iberia i Itàlia a la plataforma MAX del grup Warner Bros Discovery. En aquest lloc encapçalava el desenvolupament i execució de produccions locals -scripted i unscripted-.

D'aquesta manera, Manuel Villanueva deixarà el càrrec després d'una reconeguda trajectòria de gairebé quatre dècades a la indústria audiovisual. Ha estat durant més de 22 anys com a màxim responsable de la Divisió de Continguts de Mediaset España, en què s'ha consolidat com un dels grans referents del sector.

Així és Alberto Carullo, el nou director de general de Mediaset

Alberto Carrullo calb amb barba somriu davant d'un fons gris clar.
Fi d'una era: Manolo Villanueva surt de Mediaset per donar pas a Alberto Carrullo | Mediaset

Amb més de tres dècades d'experiència al sector audiovisual a Itàlia i Espanya, Alberto Carrullo és llicenciat en Empresarials per la Universitat Luigi Bocconi de Milà i Màster en Comunicació d'Empresa. Durant aquests anys ha produït continguts originals i adaptats a l'àrea de scripted i non scripted per als principals operadors i plataformes. Ha treballat per a Mediaset Espanya, Atresmedia, RTVE, Netflix i Prime Vídeo.

Va iniciar la seva carrera a la indústria el 1991 a l'àrea de Màrqueting del Gruppo Mediaset Italia fins a la seva incorporació el 1994 a Telecinco. Es va fer càrrec de la direcció de Màrqueting els primers anys de vida del canal. Dos anys després, va tornar al seu país d'origen per assumir primer la tasca de Màrqueting manager i posteriorment la direcció de Màrqueting i On Air Promotion dels canals de televisió de Gruppo Mediaset Italia.

El 1999, torna a Espanya com a director de Continguts i Màrqueting per a la producció cinematogràfica i de televisió de BocaBoca. Va ser el pas previ a la seva arribada el 2002 a Gestevisión Telecinco, on va exercir com a director de la Divisió d'Antena durant set anys. Es va encarregar de la gestió i coordinació de les àrees de producció de ficció, producció d'entreteniment, programació, promoció, màrqueting i direcció artística i comercial.

En aquesta etapa, va impulsar el creixement i èxit de la producció pròpia de la cadena en ficció i entreteniment. Va estar darrere de títols com 'Motivos Personales', 'Los Serrano', 'Aída', 'Yo soy Bea', 'Camera Café', 'Supervivientes', 'Operación Triunfo' i 'Caiga Quien Caiga'. Formats que van consolidar Telecinco com la principal referència del públic i aconseguir desbancar la televisió pública del lideratge d'audiències per primera vegada a la seva història.

El 2009, va fundar i exercir com a conseller delegat durant 11 anys de la seva pròpia productora, Big Bang Media, amb qui va desenvolupar i produir diferents formats d'entreteniment i ficció. Fins ara, exercia el càrrec de Vice President de Local Original Production per a Iberia i Itàlia a la plataforma MAX del grup Warner Bros Discovery.

➡️ Telecinco ➡️ Notícies

Més notícies: