Pablo Motos amb barba i cabell canós somrient, vestit amb camisa blanca i sac negre, fons desenfocat a El Hormiguero.
NOTÍCIES

Es desvetllen les exigències de Pablo Motos que van provocar el salt de Cuatro a Antena 3

Un antic directiu de Mediaset parla de les altes exigències de Pablo Motos que van provocar el canvi de cadena.

En els últims deu anys, 'El Hormiguero' s'ha consolidat com un dels programes més reeixits d'Antena 3. Tot i això, Pablo Motos va llançar el popular programa el 2006 a Cuatro, abans que el canal formés part de Mediaset. Recentment, un antic directiu de Mediaset va revelar les veritables raons darrere de la sortida del programa de Cuatro, assenyalant les "exigències astronòmiques" de Pablo Motos.

'El Hormiguero' va debutar el setembre del 2006 a Cuatro com un programa dominical. L'èxit de la primera temporada va portar el canal a convertir-lo en un format diari, donant pas a la fórmula que coneixem actualment. Tot i això, després de gairebé cinc anys a la cadena, el programa va anunciar el seu trasllat a Antena 3 a causa de "divergències econòmiques" ja amb Mediaset.

El setembre del 2011, Pablo Motos i 'El Hormiguero' van aterrar a Antena 3 amb una versió renovada, que va conquistar el lideratge de l'access prime time. Tot i això, la sortida del programa de Cuatro no va ser tan senzilla com semblava. Baldomero Toscano, exdirector de producció de programes de Mediaset, va revelar en una recent entrevista a Ràdio Illa Cristina les raons darrere aquest canvi: "'El Hormiguero' és un programa car i t'ho dic perquè ho fèiem nosaltres".

El Formiguer
Es desvetllen les exigències de Pablo Motos que van provocar el salt de Cuatro a Antena 3 | Atresmedia

Valdomero Toscano també va explicar que el conflicte se centrava en les demandes econòmiques de Pablo Motos. "Va néixer a Cuatro i va ser Antena 3 la que es va endur Pablo Motos amb el format.Ja llavors, Pablo Motos se'n va anar de Mediaset perquè va tenir unes exigències econòmiques astronòmiques", va explicar el directiu.

La darrera temporada a Cuatro, 'El Hormiguero' va registrar un 8,1% de share i més d'un milió i mig d'espectadors de mitjana. Tot i això, en arribar a Antena 3, els números van millorar significativament, assolint entre el 14,5% i el 17% d'audiència en les temporades posteriors.

Tot i l'èxit rotund de Pablo Motos a Antena 3, aquesta temporada, la competència a l'access prime time ha augmentat. I és que l'arribada de David Broncano i 'La Revuelta' a La 1 han començat a disputar-li el lideratge. Les últimes setmanes, tots dos programes han tingut una gran lluita per les audiències, encara que 'El Hormiguero' segueix sent el programa més vist de la televisió al setembre.

➡️ Antena 3 ➡️ Notícies

Més notícies: