Helena Resano amb cabell castany i camisa blanca davant d'un fons groc a laSexta Notícies.
NOTÍCIES

El dard directe d'Helena Resano a la direcció de laSexta i Antonio García Ferreras

Helena Resano ha publicat un vídeo a les seves xarxes socials amb un dard directe a la direcció de laSexta.

laSexta ha modificat la programació d'aquest dimarts 24 de desembre per ser el dia de Nit de Nadal. La graella ha obert com sempre amb 'Aruser@s', que sorprenentment no ha parat aquest Nadal. Tanmateix,  els espectadors sí que han notat l'absència d''Al Rojo Vivo', que inesperadament ha desaparegut de la graella aquest dimarts.

Tanmateix, no només han estat els televidents els que han notat que 'Al Rojo Vivo' no s'ha emès aquest dimarts. Helena Resano, presentadora de laSexta Noticias 14h, també ho ha fet. I és que, en no haver-hi el programa d'Antonio García Ferreras, el noticiari ha pogut avançar la seva emissió més de mitja hora.

"Recordeu que avui comencem abans. A les 14h comença l'informatiu, no em falleu", deia Helena Resano en un vídeo publicat a les seves xarxes socials, que també ha acompanyat amb un text:  "Avui l'info 14h de laSexta Noticias comença a les 14h. Sona a broma, però no. Us esperem!"

Amb aquestes paraules, Helena Resano ha enviat un dard directe a la direcció de laSexta. I és que,  any rere any, laSexta Noticias ha anat cedint minuts a 'Al Rojo Vivo', començant cada vegada més tard.  Actualment, el noticiari d'Helena Resano comença a les 14:36h, durat poc més de mitja hora, fins a les 15:10h.

Cal destacar que en l'horari d''Al Rojo Vivo', d'11h a 14h, s'han emès tres reposicions d''Equipo de Investigación'.  Quant a la resta de la graella, laSexta també ha prescindit de 'Más Vale Tarde', apostant pel seu refregit 'Take Away', tot i que a la sobretaula s'ha mantingut 'Zapeando'. En prime time, tot i ser Nit de Nadal, laSexta apostarà per 'El Taquillazo: Mula' i no per programació especial.

Antonio García Ferreras mirant a càmera a Al Rojo Vivo
El dard directe d'Helena Resano a la direcció de laSexta i Antonio García Ferreras | Atresmedia

Recordem que, al mes de novembre,  'Al Rojo Vivo' va aconseguir un fort creixement en audiències amb un 12,5% i 507.000 espectadors.  Va ser el tercer mes que va pujar i ho va fer pujant 1 punt respecte a octubre fins al seu màxim en just un any. Va liderar sobre tots els seus competidors, tant sobre els privats com sobre la cadena pública. Va aconseguir prop de 2,8 milions d'espectadors únics i va ser el programa de major aportació a la cadena

➡️ Notícies

Més notícies: