Cristina Pardo parla ara per primera vegada sobre el seu vestit per a les Campanades
Cristina Pardo, que presentarà les Campanades de laSexta, parla per primera vegada del seu vestit.
Cristina Pardo es prepara per acomiadar l'any juntament amb Iñaki López a laSexta, i la seva elecció de vestit per a les Campanades està generant expectació. Durant la seva última col·laboració a 'El Hormiguero', la presentadora va compartir alguns detalls sobre el vestit que lluirà la nit del 31 de desembre. Tot en una xerrada plena d'humor i complicitat amb Pablo Motos i els seus companys de tertúlia.
"He vist el teu vestit, em sembla una preciositat", va afirmar Pablo Motos, destacant la diferència amb el secretisme que envolta el disseny de Cristina Pedroche, que presentarà les Campanades a Antena 3. Entre rialles, Cristina Pardo va comentar: "Estic molt contenta, és increïble i molt bonic. No és una cosa que es menja el vestit, ni es pot menjar gaire per entrar dins del vestit".
La presentadora va respondre amb naturalitat a les bromes al plató, on fins i tot es va especular que el seu vestit podria estar fet de cotó de sucre o blat de moro, segons van suggerir les formigues del programa.
La conversa va derivar en una reflexió sobre els vestits de festa, amb Cristina Pardo i altres convidades, com Tamara Falcó i Nuria Roca, coincidint que, encara que molts d'aquests dissenys són "meravellosos", solen ser incòmodes. "Hi ha vestits meravellosos, però són incòmodes", van admetre, mentre Tamara Falcó compartia que algunes persones eviten beure aigua per no haver de lidiar amb el vestit al bany.
Recordem que Cristina Pardo repeteix, per vuitè any consecutiu, com a conductora de l'últim programa de l'any. Per la seva banda, Dani Mateo es torna a posar al capdavant en aquesta cita tan especial per quarta ocasió. Una oferta diferent, on la parella aportarà humor i emoció al canvi d'any des de la tradicional Puerta del Sol.
Històricament, laSexta ha acompanyat els espectadors en aquesta nit tan especial des del seu naixement el 2006 oferint una programació especial. Més de 2,9 milions de persones van passar en algun moment per 'Directo al 2024'. laSexta va tornar a experimentar un excel·lent resultat d'audiències en les seves Campanades. Amb Dani Mateo i Cristina Pardo, aquesta emissió especial va aconseguir reunir una mitjana de gairebé 800.000 espectadors, superant notablement l'aposta del seu rival.
Més notícies: