Pla curt de María Patiño amb cabell castany clar i un top blanc està parlant al plató de 'Ni que fuéramos Shhh' amb joguines de fons.
AUDIÈNCIES

'Ni que fuéramos' dóna la sorpresa en audiències amb màxim, però lluny dels seus inicis

'Ni que fuéramos' ha aconseguit màxim en audiències en la seva segona temporada aquest dijous.

'Ni que fuéramos' ha aconseguit el seu màxim de temporada en l'emissió d'aquest dijous a TEN. Després d'una primera temporada amb dades correctes, el programa presentat per María Patiño va tornar a les pantalles el mes de setembre passat. Una segona temporada en què 'Ni que fuéramos' ha aconseguit resultats més discrets, arribant amb dificultat al 3% de share.

D'aquesta manera, aquest dijous 10 d'octubre, 'Ni que fuéramos' va prometre un 3,1% de quota de pantalla, congregant 235.000 espectadors. A més, "La Happy Hour", la franja de 19.00 a 20.00 hores, també va marcar un rècord en el present curs amb un 3,6% i 243.000 seguidors.

'Ni que fuéramos' va destacar especialment en el segment de població de 25 a 44 anys, un dels targets més cobejats comercialment. En aquest grup, el programa de María Patiño va vorejar el 10% de quota de pantalla (9,6%), posicionant-se com a líder nacional en aquesta franja. Durant "La Happy Hour", aquest percentatge va pujar encara més, aconseguint un 10,7%.

En un set de televisió amb un rètol que diu
'Ni que fuéramos' dóna la sorpresa en audiències amb màxim, però lluny dels seus inicis | Canal Quickie

Gràcies a aquest gran rendiment, TEN va aconseguir una de les seves millors dades de les últimes setmanes, amb un 1,7% de quota de pantalla al total del dia. Un resultat amb què va superar altres canals de la TDT com Neox o Mega (1,6%) i empatant amb Divinity i TRECE. En aquest context, 'Ni que fuéramos' va sobresortir, situant-se més d'un 70% per sobre de la mitjana habitual del canal.

A més, l'última hora del programa es va colar al rànquing de les deu emissions més vistes entre els canals temàtics. A més a més, es va posicionar com el tercer espai més competitiu en quota de pantalla. En termes tècnics, va arribar a empatar amb el concurs 'Boom!' presentat per Christian Gálvez a Cuatro.

Per tant, 'Ni que fuéramos' està vivint una de les seves millors setmanes, a falta de conèixer el resultat d'aquest divendres. Amb una tendència clarament ascendent, el programa va arrencar dilluns amb un 2,2%, pujant al 2,5% dimarts i al 2,8% dimecres, fins a arribar al 3,1% en la seva emissió d'ahir.

Tot i aconseguir màxim, 'Ni que fuéramos' està lluny d'obtenir els resultats que va aconseguir en les primeressetmanes,quan va superar una desena de vegades el 3% de quota de pantalla. De fet, el seu màxim va ser el segon dia a Ten amb un 4,1%, un punt més que el de la segona temporada.

➡️ Audiències

Més notícies: