Lydia Bosch enfonsa en audiències el matí de La 1 amb 'El Gran Premio de la Cocina'
El matí de La 1 cau a mínim en audiències després de l'estrena d''El Gran Premio de la Cocina' amb Lydia Bosch.
Molt males notícies per a Lydia Bosch en el seu nou projecte a La 1. Dilluns passat 16 de setembre, l'ens públic va estrenar 'El Gran Premio de la Cocina', un nou talent xou culinari que l'actriu presenta amb el periodista Germán González. El nou espai, que s'emet de 14:10 ha 15 h, just abans el Telenotícies, s'ha enfonsat en audiències portant a mínim La 1 a la franja.
'El Gran Premio de la Cocina' és el primer talent xou de cuina en temps real. El públic pot seguir a cada programa el lliurament de dos plats: el primer als 20 minuts i el segon als 35 minuts. L'equip amb les puntuacions més baixes de la setmana perd un dels membres.
A més, el format comença sent una competició per equips per transformar-se després en una batalla individual on els companys es converteixen en rivals. 'El Gran Premio de la Cocina' celebrarà la diversitat i la riquesa culinària d'Espanya, amb ingredients locals, tècniques tradicionals i modernes, i les històries que s'amaguen darrere de cada plat.
Recordem que 'El Gran Premio de la Cocina' es va estrenar amb un 5,9% de share i 445.000 espectadors, aconseguint el seu màxim l'endemà amb una dècima més. Tot i això, a poc a poc va anar baixant, caient fins al 4% de quota de pantalla.
Un resultat que encara ha estat més sota aquest mateix dijous 26 de setembre, quan 'El Gran Premio de la Cocina' va obtenir un horrible 3,5% i 263.000 seguidors. El que més sorprèn és que no afecta el Telediario 1, que segueix amb els resultats habituals en obtenir un 10,3% i 938.000 espectadors. Tot i això, amb aquestes audiències insostenibles, tot apunta que 'El Gran Premio de la Cocina' té els dies comptats a La 1.
Cal destacar que el lideratge de la franja ha estat per a la imbatible 'La Ruleta de la Suerte', que ha marcat un 21,1% de share i 1.442.000 espectadors. Per la seva banda, 'Vamos a ver más' també ha estat amb molta distància en obtenir un 12,8% i 813.000 seguidors.
Més notícies: