Muntatge d'Alberto Chicote a Malson a la Cuina a l'esquerra, Joaquín Castelló a Conspiranoicos al centre i Gonzo a Salvados a la dreta, tots amb expressió seriosa.
AUDIÈNCIES

El gran encert de laSexta aquesta temporada que ha aconseguit impulsar les audiències

laSexta ha aconseguit una important millora en audiències a la seva franja de prime time respecte a la temporada passada

La temporada televisiva fa un mes i mig que està en marxa i ja podem parlar dels primers encerts i fracassos televisius del curs. Una de les cadenes que més ha encertat sorprenentment en aquest inici de temporada ha estat laSexta. La cadena secundària d'Atresmedia ha aconseguit bons resultats d'audiències en una de les franges més complicades: el prime time.

laSexta ha apostat aquest setembre i l'octubre per alguns formats coneguts pels espectadors i altres novetats que han resultat ser un èxit. Tot i que algunes setmanes els formats han baixat en audiències davant la forta competència, el balanç del prime time de la cadena aquests primers mesos ha estat més que positiu. I és que els resultats a la franja de màxima audiència han provocat que el canal superi de dilluns a divendres el 7% de quota diària i fins i tot en alguna ocasió el 8% de share.

D'aquesta manera, la setmana arrenca a laSexta amb 'El Taquillazo', que ha intervingut a les seves emissions des del setembre un bon 6,2% i 490.000 espectadors. La nova temporada de 'Pesadilla en la Cocina' (5,9% i 513.000) torna a ser un valor segur per a la cadena. De fet, l' estrena del programa d'Alberto Chicote va aconseguir un fantàstic 8% de quota dimarts.

Carlos Quílez, Cruz Morcillo i Bea Osa posant amb expressions serioses, dues dones i un home, tots vestits amb jaquetes fosques a la sèrie #CASO.
El gran encert de laSexta aquesta temporada que ha aconseguit impulsar les audiències | Atresmedia

Una de les novetats de la temporada ha estat '#Caso' (5,8% i 558.000) dimecres a la nit. El true crime va arribar a laSexta amb un fantàstic 7,5% al costat de 698.000 televidents, creixent al 9,6% en target comercial. També ha sorprès en audiències l'estrena de 'Conspiranoicos' (5,3% i 354.000) amb Jokín Castellón, en lluita directa contra Iker Jiménez els dijous.

Al prime time de divendres segueixen amb bons resultats en audiències el tàndem format per 'laSexta Columna' (6,8% i 704.000) i 'Equipo de Investigación' (5,7% i 595.000). A més, 'laSexta Xplica' (5,3% i 411.000) els dissabtes ha millorat els resultats de les setmanes anteriors, quan es movia al voltant del 4% de quota. Finalment, 'Salvados' (6,2% i 741.000) també ha tingut un bon inici de temporada, superant el milió d'espectadors diumenge passat.

José Yélamo amb barba i cabell fosc porta un vestit blau i camisa blanca mentre parla davant d'un fons verd al plató de laSexta Xplica.
El gran encert de laSexta aquesta temporada que ha aconseguit impulsar les audiències | Atresmedia

Tot i que totes aquestes dades d'audiències segueixen per sota de la mitjana de la cadena, laSexta ha tingut un inici de temporada molt diferent de l'anterior en prime time. L'any passat, el canal va apostar per reposicions de '¿Te lo vas a comer?' els dimarts i la sèrie 'Dr Muerte' els dimecres, que es van moure al voltant del 3% de share. A més, l'estrena de 'Desmontando' amb Boris Izaguirre els dijous també es va quedar en un breu 4% de quota de pantalla malgrat ser una de les grans apostes de laSexta.

➡️ laSexta ➡️ Audiències

Més notícies: