Audiències: 'La Revuelta' de Broncano puja després de la polèmica i supera 'El Hormiguero'
'La Revuelta' arrasa en audiències i deixa en segona opció 'El Hormiguero' de Pablo Motos.
Les audiències donen suport a 'La Revuelta' de David Broncano en la seva polèmica contra 'El Hormiguero'. Només uns dies després de treure a la llum les pressions de Pablo Motos als convidats, l'espai de La 1 ha pujat notablement en audiències. Aquest dilluns 25 de novembre, 'La Revuelta' ha liderat amb magnificència, deixant a 'El Hormiguero' com a segona opció.
Tot en una nit en què Pablo Motos ha respost a les acusacions de 'La Revuelta'. El presentador d''El Hormiguero' ha titllat el que ha passat com una "agressió", assenyalant la televisió pública d'utilitzar David Broncano per atacar-lo. Tot i això, les audiències deixen clar que el públic té un gran favorit en aquesta batalla mediàtica.
D'aquesta manera, aquest dilluns 25 de novembre, 'La Revuelta' lidera amb magnificència al reunir 2.457.000 seguidors juntament amb un 17,8% de quota de pantalla. El programa de David Broncano, que és l'emissió més vista del dia, reuneix 5.752.000 espectadors únics. 'La Revuelta', a més, puja a un estratosfèric 31,9% al públic entre 25 i 44 anys. Per tant, el programa està gairebé 3 punts de share per sobre de la mitjana de La 1.
Per part seva, 'El Hormiguero' queda en segona opció amb un fantàstic 15,4% de quota i 2.142.000 televidents. El programa de Pablo Motos, a més, congrega 4.784.000 espectadors únics al llarg de la seva emissió. 'El Hormiguero', tot i això, comença en un 12,5% i aconsegueix pics per sobre del 19% en els seus minuts finals, amb el comunicat de Pablo Motos. En aquest cas, l'espai està sis dècimes per sobre de la mitjana diària d'Antena 3.
A la franja de coincidència, entre les 21:55h i les 23:04h, el programa de David Broncano arrasa el de Pablo Motos. I és que 'La Revuelta' puja fins a 2.529.000 televidents i el 18,2% de quota, mentre 'El Hormiguero' marca 2.142.000 espectadors de mitjana i el 15,4%. Per tant, el programa de La 1 supera gairebé tres punts de share i uns 400.000 seguidors al d'Antena 3.
A la competència, 'First Dates' és el més vist de Cuatro amb un 7,7% i 1.070.000 fidels.
Més notícies: