Les audiències donen una inesperada notícia a Xuso Jones sobre el seu futur a Cuatro
'Lo sabe, no lo sabe' de Xuso Jones fa un gir inesperat a les seves audiències aquest dimarts 15 d'octubre.
Excel·lents notícies per al concurs 'Lo sabe, no lo sabe', presentat per Xuso Jones a les tardes de Cuatro. L'emissió d'aquest dimarts va marcar el seu rècord històric en aquesta nova etapa de l'icònic game show de carrer. Una notícia molt inesperada, tenint en compte que 'Lo sabe, no lo sabe' ha estat en audiències fluixes des de la seva estrena.
A 'Lo sabe, no lo sabe' Xuso Jones recorre els carrers de llocs d'Espanya a la caça de transeünts que es prestin a participar-hi. Als que hi accedeixin, se'ls formularan successivament fins a cinc preguntes de cultura general, però no les hauran de respondre directament. S'han de deixar guiar per la seva intuïció i triar entre els transeünts de la zona qui podria conèixer o no la resposta. L'èxit o el fracàs davant de cada pregunta es basarà de vegades en l'encert i d'altres en l'error en les respostes.
D'aquesta manera, aquest dimarts, amb un notable 5,9% de quota de pantalla i 444.000 espectadors, 'Lo sabe, no lo sabe' va aconseguir el màxim des que es va començar a emetre a l'agost. Tot i que encara és lluny, el concurs s'ha acostat com mai al seu principal competidor, 'Más Vale Tarde' a laSexta, que va obtenir un 7,4% de share i 575.000 seguidors. De fet, 'Lo sabe, no lo sabe' gairebé supera La 1 durant la mitja hora en què va coincidir amb la sèrie 'Valle Salvaje', que va marcar un preocupant 6,2% de quota.
Si es mantingués rondant aquest resultat es confondria l'èxit de Mediaset en portar de tornada aquest emblemàtic format, ara amb Xuso Jones. De fet, 'Lo sabe, no lo sabe' ja ha superat el seu predecessor, 'Tiempo al Tiempo', que amb prou feines arribava al 4% de quota. A més, aquest dimarts també ha estat gairebé un punt per sobre de la mitjana de Cuatro el dia, que s'ha conformat amb un 5% de share.
De fet, aquesta bona dada de 'Lo sabe, no lo sabe' també és gràcies a l'arrossegament que aconsegueix de 'Todo es Mentira'. El programa de política presentat per Risto Mejide a la sobretaula de Cuatro està vivint un dels seus millors moments, marcant un 6,8% i 596.000 seguidors aquest dimarts. Tot i això, no ha tingut la mateixa sort '¡Boom!' de Christian Gálvez, que just després de 'Lo sabe, no lo sabe', baixa a un 3,5% i tan sols 275.000 televidents.
Més notícies: