Audiències: 'Horizonte' lidera a Cuatro i deixa en mínim el debat de 'Gran Hermano'
'La Roca' aconsegueix màxim històric en audiències a la tarda de laSexta, contra 'Fiesta' de telecinco.
L'especial d''Horizonte' d'Iker Jiménez per la DANA de València lidera la nit en audiències amb un gran 13,1% de share i 1.407.000 seguidors a Cuatro. El debat de 'Gran Hermano' baixa i és la segona opció en audiències en anotar un 10,5% i 905.000 fidels. 'Una nueva vida' també baixa a mínim amb un 10,5% de quota i 1.023.000 espectadors a Antena 3.
La pel·lícula "Los Siete Magníficos" a La 1 es conforma amb un 10,3% i 1.176.000 fidels. 'El Objectivo' d'Ana Pastor també destaca amb un 8,9% i 878.000 fidels a laSexta. L'entrevista a l'Oscar Puente va registrar 1.599.000 espectadors de mitjana i un 10,8% de quota de pantalla.
Per part seva, 'Fiesta' lidera en audiències amb un 10,3% i 1.144.000 seguidors: congrega 6.290.000 d'espectadors únics en les seves cinc hores. 'La Roca' aconsegueix màxim històric amb un fantàstic 8,9% de quota i 963.000 diumenge a la tarda a laSexta. L'especial de 'La Hora de La 1' a la tarda arriba a un 8,5% i congrega una mitjana de 990.000 espectadors.
L'emissió del canal 24 Hores ocupa la franja de demà de La 1 liderant amb un 20,5% de share en les més de set hores d'emissió. Després, 'Mañaneros' lidera amb un 14,2% de quota i 1.310.000 fidels.
La primera edició d'Antena 3 Noticias és l'informatiu més vist del dia amb 2.247.000 espectadors únics amb un 21,1%. La segona edició lidera amb màxim anual en obtenir un 15,1% de share i una mitjana de 2.161.000 seguidors. De fet, obté el minut d'or a les 21.35 amb 2.591.000 espectadors i 17,4% de share.
La 1 lidera diumenge en audiències
La 1 lidera en audiències a la jornada del diumenge 3 de novembre amb un 12,2% de share. Antena 3 és segona amb un 9,7% i Telecinco queda tercera posició amb un 9,5%. Amb un fantàstic 8,4% de quota, laSexta supera Cuatro, que tanca la setmana amb un fantàstic 7,5%.
El 62,5% de la població va connectar en algun moment amb alguna cadena. Es tracta del dia de més consum de la temporada, amb més de 29,1 milions d'espectadors connectant amb algun canal. De fet, hi va haver un consum de més de 3,3 hores per espectador (199 minuts).
Més notícies: