Fotografia de Nuria Marín somrient amb jaqueta blava davant fons groc i cor vermell a Love Cost
AUDIÈNCIES

Les audiències d'ahir donen la millor notícia a Nuria Marín sobre el seu futur a TV3

Bones notícies per a Nuria Marín i el seu programa 'Love Cost' al prime time de TV3.

Molt bones notícies per a Nuria Marín després del seu salt com a presentadora al prime time de TV3. El dijous 1 d'agost, el canal autonòmic va estrenar 'Love Cost', un nou dating show que ja estava disponible a la plataforma 3Cat des del febrer. Tot i que l'estrena de 'Love Cost' a TV3 va ser fluixa, ara el programa ha viscut un canvi de tendència a les seves audiències.

Recordem que 'Love Cost' és un format on l'amor i l'engany s'uneixen i on els concursants han de triar entre amor o diners, és a dir, entre sinceritat o mentida. A cada capítol, un o una protagonista busquen l'amor amb una de les quatre persones interessades. No obstant, n'hi ha dos que no volen l'amor, sinó que volen els diners.

Núria Marín és la presentadora de 'Love Cost', format que aquest estiu compagina a la graella de TV3 amb 'Tens un minut?'. La periodista acompanya el protagonista de cada capítol per ser testimoni de la sinceritat o mentida, del triomf de l'amor o dels diners. De si els protagonistes tenen un final feliç o simplement un final.

Captura de Nuria Marín al programa Love Cost de 3Cat
Les audiències d'ahir donen la millor notícia a Nuria Marín sobre el seu futur a TV3 | 3Cat

En la seva estrena al prime time de TV3, 'Love Cost' es va conformar amb un fluix 8,9% de share, 114.000 seguidors i 343.000 espectadors únics. Tot i això, en la seva segona setmana, amb doble emissió, el dating show de Nuria Marín ha pujat a un bon 11,1% de quota i 143.000 fidels de mitjana. Uns resultats que porten 'Love Cost' a liderar la seva franja a Catalunya.

De fet, 'Love Cost' va ser el cinquè programa més vist a Catalunya aquest dijous 15 d'agost. Les dues primeres posicions les ocupen el TN Migdia (23,7% i 262.000) i TN Vespre (18,5% i 244.000). A aquestes dues emissions informatives segueixen el cinema vespertí: 'Tarda de Cine' (16,5% i 202.000) i 'Tarda de cine 2' (14,2% i 165.000).

Recordem que 'Love Cost' ha comptat la primera temporada amb unpressupost de 533.882,94 euros per a la productora Minoria Absoluta. Per tant, això implica un cost de 88.980,49 euros per cada capítol dels sis de 50 minuts amb què compta el format.

➡️ TV3 ➡️ Audiències

Més notícies: