Audiències: 'La Ruleta de la Suerte' s'estrena robant el lideratge a 'Got Talent'
A la tarda, 'Fiesta' puja en audiències a telecinco i lidera davant la competència.
'La Ruleta de la Suerte' arriba al prime time per primera vegada liderant la seva franja a gairebé dos punts de 'Got Talent'. El concurs de Jorge Fernández és el programa no informatiu més vist del dia amb un bon 11,3% i 1.159.000 espectadors. Pot amb el talent xou de Santi Millán, que igualment lidera la seva franja completa baixant a un 10,9% i 908.000 fidels des de Telecinco.
La pel·lícula "Downton Abbey: Una nueva era" en La 1 va baixar a un 7,6% de share amb 726.000 seguidors. A Cuatro, la pel·lícula "Assassin Club" es manté en un 6,5% de quota i 599.000 televidents. Finalment, 'laSexta Xplica' puja en audiències a un fantàstic 6,8% i 515.000.
Per part seva, 'Fiesta' puja i lidera la tarda a un just9,8% amb 773.000 espectadors a Telecinco.
'La Ruleta de la Suerte' segueix molt bé al migdia amb un 18,1% i 1.134.000 d'espectadors a Antena 3: aconsegueix pics per sobre del 21% als minuts finals. 'Socialité', per la seva banda, baixa unes dècimes a un 9,9% i 559.000 fidels: comença en un 7,3% de share i acaba en un 10,9%. 'D Corazón' també baixa a un just 6,9% i 444.000 seguidors.
A més, també aconsegueix grans dades al matí 'Viajeros Cuatro'. El Camí de Santiago (11.36-12.36) signa un 8,1% de share, mentre la visita a Màlaga (12.36-13.57) registra un 8,3%.
El contingut informatiu més vist del dia en audiències és Antena 3 Noticias 1 amb un gran 19,9% de quota de pantalla, 1.621.000 fidels de mitjana i 2,5M despectadors únics. Supera àmpliament en audiències Informativos Telecinco, que puja a un 11,7% la nova setmana de María Casado.
A nivell diari, Antena 3 lidera en audiències a la jornada de dissabte 5 d'octubre amb un 9,5% de share. Telecinco és segona amb un 9%, mentre que La 1 es conforma amb la tercera posició amb un 8,1%. Com és habitual, Cuatro amb un 6,2% està per sobre i molt lluny de laSexta, que tanca la llista amb un 5,2%.
D'aquesta manera, el 54,9% de la població espanyola va connectar en algun moment amb alguna cadena ahir, fet que suposa més de 25,5 milions d'espectadors. A més, el consum és de 148 minuts per espectador.
Més notícies: