Xuso Jones sostenint una targeta amb el text "HO SAP NO HO SAP" en un entorn exterior.
AUDIÈNCIES

Així ha funcionat en audiències 'Lo sabe, no lo sabe' la seva primera setmana a Cuatro

'Lo sabe, no lo sabe' amb Xuso Jons ha millorat la franja de Cuatro en la seva primera setmana.

'Lo sabe, no lo sabe' ja ha viscut la seva primera setmana a la tarda de Cuatro. El canal de Mediaset ha reestructurat la seva franja vespertina per donar pas a aquest nou concurs presentat per Xuso Jones. De manera sorprenent, 'Lo sabe, no lo sabe' ha millorat els resultats de 'Temps al Temps' a la franja.

A 'Lo sabe, no lo sabe' Xuso Jones recorre els carrers de llocs d'Espanya a la caça de transeünts que es prestin a participar-hi. Als que hi accedeixin, se'ls formularan successivament fins a cinc preguntes de cultura general, però no les hauran de respondre directament. S'han de deixar guiar per la seva intuïció i triar entre els transeünts de la zona qui podria conèixer o no la resposta. L'èxit o el fracàs davant de cada pregunta es basarà de vegades en l'encert i d'altres en l'error en les respostes.

D'aquesta manera, 'Lo sabe, no lo sabe' arribava amb una estrena especial al prime time de diumenge amb un bon 6,3% i 604.000. Va ser un resultat bo, però en la línia de les reposions de 'Cuarto Milenio'. Al salt a la tarda, va aconseguir un 4,7% de share i durant tota la setmana s'ha mogut al voltant d'aquest 4%.

Captura de Xuso Jones amb cabell curt i ondulat, vestit amb una jaqueta fosca i samarreta blanca, està dreta a l'aire lliure al costat d'un automòbil a la promo de Ho sap, no ho sap
Així ha funcionat en audiències 'Lo sabe, no lo sabe' la primera setmana a Cuatro | Mediaset

Audiències de la primera setmana de 'Lo sabe, no lo sabe':

  • Dilluns 26 d'agost: 4,7% i 323.000
  • Dimarts 27 d'agost: 4,5% i 315.000
  • Dimecres 28 d'agost: 4,3% i 314.000
  • Dijous 29 d'agost: 4,3% i 311.000
  • Divendres 30 d'agost: 4,1% i 285.000
  • Mitjana setmanal: 4,4% i 310.000

Tot i estar per sota de la mitjana de Cuatro,'Lo sabe, no lo sabe' ha aconseguit millorar els desastrosos resultats de 'Tiempo al Tiempo' a la seva franja. A més, és habitual que els concursos arrenquin amb audiències més discretes i que de mica en mica vagin guanyant adeptes.

Cal destacar que 'Lo sabe, no lo sabe' també suposa el retorn dels concursos diaris a Cuatro, després del final d''El concurs de l'any' i 'A simple vista'. A més, ben aviat també estrenarà el retorn de '¡Boom!' amb Christian Gálvez, previsiblement a la franja de 19h a 20h.

➡️ Cuatro ➡️ Audiències

Més notícies: