Muntatge amb la cara de Susanna Griso i Ana Rosa Quintana, totes dues presentant un programa
TELEVISIÓ

Susanna Griso troba la fórmula perfecta per vèncer Telecinco

Susanna Griso lluita per aconseguir el lideratge


Susanna Griso té l'oportunitat perfecta per convertir-se en reina dels matins, i més ara que l'Ana Rosa s'ha passat a les tardes. Totes dues fa anys que lluiten pel lideratge a les seves respectives cadenes, i ara Espejo Público ja ha trobat la fórmula perfecta per aconseguir-ho.

De moment, La Sexta s'ha imposat gràcies a Aruser@s. Encara que Susanna Griso venç Telecinco en la seva primera aposta de la jornada, 'La mirada crítica', encara que continua jugant-se un pols amb 'Vamos a ver'.

Susanna Griso presentant Mirall Públic aquest dimarts 17 d'octubre a Antena 3

I és que tot i que Ana Terradillos va començar trepitjant fort, sembla que un mes més tard ja comença a cedir davant Griso.

Una oportunitat que la presentadora d'Antena 3 pensa aprofitar al màxim i just per això ha volgut estrenar una nova secció a Espejo Público.

Una secció que estarà dedicada completament a temes de cor i, així, podria competir de manera directa amb Telecinco.

Gloria Camila i Gema López parlant amb Susanna Griso a Espejo Público

Susanna Griso té una clara estratègia

D'aquesta manera, sembla que l'equip de Susanna Griso aposta per un format molt semblant al que tenia Ana Rosa Quintana. Ella dedicava bona part del programa a tractar temes d'actualitat, mentre que reservava l'última hora per a temes de cor.

De fet, arribava fins i tot a entrevistar personatges de màxima actualitat, com va passar amb Olga Moreno, Ortega Cano o la mateixa Isa Pantoja, que també exercia com a col·laboradora.

Plató de política de La mirada crítica amb Ana Terradillos

Les xifres estan a favor de Susanna Griso, però la presentadora tampoc no pot abaixar la guàrdia. De fet, els seus companys remen al costat i estan decidits a demostrar qui és l'autèntica reina dels matins.

De fet, la nova secció d'Espejo Público suposa una autèntica 'pullita' al programa de Terradillos, La Mirada Crítica. I és que han optat per jugar amb el nom de la seva col·laboradora, Beatriz Miranda, per llançar 'La Miranda crítica'.

La semblança en el nom és més que evident i delata les veritables intencions d'Antena 3, que no és altra que aprofitar les hores baixes de la seva cadena rival per derrotar-los definitivament.

➡️ Televisió

Més notícies: