
Tràgic accident a l'A-2: mor una dona després d'un xoc brutal amb un altre vehicle
La tragèdia ha tingut lloc al quilòmetre 328 de l'A-2, en sentit Madrid, al voltant de les 12.30 hores
Una dona ha mort aquest dissabte a Saragossa després d'un accident de trànsit ocorregut a l'autovia A-2. El sinistre es va produir vora les 12.30 hores, quan un turisme en què viatjaven quatre persones va col·lidir per encalç contra un vehicle articulat. La Guàrdia Civil investiga les causes del xoc, ocorregut a l'altura de la sortida cap al barri de Santa Isabel, que va deixar a més un ferit traslladat a l'Hospital Miguel Servet.
El fort impacte va sorprendre els conductors que circulaven en aquell tram de la coneguda Ronda Nord. En pocs minuts la normalitat es va trencar amb l'arribada d'ambulàncies, bombers i agents de Trànsit. La intervenció dels serveis d'emergència va obligar a tallar carrils i va provocar retencions intermitents a la sortida cap a Santa Isabel.

Es desconeixen les causes de l'impacte
El sinistre va tenir lloc al voltant de les 12.30 hores, quan un turisme en què viatjaven quatre persones va col·lidir contra un vehicle articulat. L'impacte es va produir al quilòmetre 328 de l'A-2, en sentit Madrid, a l'altura de la sortida cap al barri de Santa Isabel i a prop del polígon de Malpica.
Fonts de la Guàrdia Civil han confirmat que una dona, la qual viatjava al seient del darrere del cotxe, va perdre la vida a conseqüència del fort cop. Tot i les maniobres de reanimació practicades al lloc pel personal sanitari, no es va poder fer res per salvar-la. L'habitacle del vehicle va quedar molt danyat, cosa que va obligar els bombers de Saragossa a fer tasques d'excarceració.
Un altre dels ocupants va resultar ferit amb lesions de consideració. Després de rebre la primera atenció mèdica al mateix lloc de l'accident, va ser traslladat d'urgència a l'Hospital Miguel Servet de Saragossa, on roman ingressat. Els altres dos passatgers, en canvi, en van sortir il·lesos i no van necessitar hospitalització.

L'accident va obligar a tallar i restringir diversos carrils per garantir la intervenció dels serveis d'emergència, segons Aragón Hoy. Durant més d'una hora es van produir retencions intermitents a la sortida cap a Santa Isabel i als trams previs de l'A-2. La circulació no va tornar a la normalitat fins que es van retirar els vehicles i es va netejar completament la calçada.
La investigació està en marxa
La Guàrdia Civil de Trànsit ha obert una investigació per esclarir les causes de l'accident. Entre els factors que s'analitzen hi figuren la velocitat a què circulava el turisme, la distància de seguretat respecte al camió i la possible distracció del conductor. Es tracta d'aspectes habituals en aquest tipus de sinistres, especialment als accessos i sortides d'autovies.
Les autoritats insisteixen que els trams de confluència amb vehicles pesants augmenten notablement el risc d'encalç. La diferència de velocitat entre cotxes i camions, unida a l'acumulació de maniobres a les sortides, fa que sigui fonamental extremar l'atenció.
Més notícies: