Una botiga de Vodafone, amb una noia amb el polze enlaire, i al cercle, el logo de Movistar
SOCIETAT

Vodafone es posa a l'altura de Movistar: arriba l'hora de remar en la mateixa direcció

Vodafone i Movistar es mostren molt actius en el seu intent per col·laborar amb les víctimes del temporal de València

Els temporals recents i la DANA devastadora han desencadenat una resposta solidària per part de les companyies principals de telecomunicacions. En un esforç per fer costat als afectats, tant Movistar com Vodafone han activat mesures per facilitar les comunicacions i contribuir a la recuperació.

Aquest gest demostra que quan es tracta d'atendre emergències i ajudar la població aquestes empreses també són les primeres.

Vodafone i Lowi, al rescat

Vodafone ràpidament va implementar accions per atendre les necessitats dels seus clients a les zones més perjudicades pel temporal. Tant la companyia com la seva marca low cost, Lowi, van oferir dades il·limitades gratuïtament als dispositius mòbils dels seus clients a la Comunitat Valenciana. Aquesta mesura va ser un salvavides per als usuaris que es van trobar sense accés estable a Internet o necessitaven mantenir el contacte amb familiars.

Home amb barba i ulleres parlant per telèfon mòbil amb el logotip de Vodafone al fons.

L'operador vermell va anar un pas més enllà. La companyia es va aliar amb la Creu Roja per donar smartphones i carregadors a les persones que ho necessitaven. Així faciliten la comunicació de les persones que es van quedar incomunicades després del temporal.

A més, les botigues de Vodafone a la regió van obrir les portes per ajudar els ciutadans i els van permetre carregar els dispositius mòbils i obtenir suport tècnic.

Movistar marca el camí

Per la seva banda, Movistar també va demostrar el seu compromís amb les zones afectades per la DANA, implementant mesures similars. La companyia va habilitar serveis de dades i trucades nacionals sense cap cost a les àrees més afectades. Aquest gest va facilitar que els afectats poguessin mantenir-se en contacte amb els seus éssers estimats.

També es va destacar per suspendre temporalment el cobrament de serveis fixos a les zones més copejades per la DANA. Va alleujar així la càrrega econòmica dels seus clients. Aquestes accions de solidaritat ressalten com les principals operadores del país estan disposades a posar de part seva en moments crítics.

Un missatge clar d'unió

Amb iniciatives com aquestes, Vodafone s'ha posat a l'altura de Movistar en termes de compromís amb la societat. Envien un missatge clar que, en temps difícils, la competència entre operadores passa a un segon pla. Tots dos remarquen la importància d'oferir suport immediat i tangible als clients i a la comunitat en general quan més es necessita.

Al fons una botiga de Vodafone, una noia amb els polzes a dalt i al cercle el logo de Movistar

L'impacte d'aquests gestos no reflecteix només una estratègia de responsabilitat corporativa. També una comprensió profunda de la importància de les telecomunicacions en situacions d'emergència. Poder mantenir la comunicació fluida i accessible és essencial per coordinar l'ajuda i assegurar el benestar de les persones.

Vodafone i Movistar han demostrat que comparteixen un propòsit comú quan es tracta d'oferir ajuda en moments crítics. L'activació de dades il·limitades, la suspensió de tarifes, la donació de dispositius i l'obertura de botigues com a punts d'assistència són mesures importants.

➡️ Societat

Més notícies: