Meradona a l'esquerra i interior de supermercat desconegut a la dreta, separats tots dos per una línia vermella obliqua
SOCIETAT

El supermercat que vol desbancar Mercadona amb els seus baixos preus

La cadena ha reunit més de 300 proveïdors en una reunió per comunicar el seu nou pla de creixement i expansió

Eroski és un supermercat de sobres conegut, però la recaptació i poder del qual no arriba al de molts altres, i ara s'ha proposat una nova estratègia. Un pla amb què pretén consolidar-se a Espanya com a marca definitivament.

Aquesta marca de barri anomenada Eroski, és ben coneguda per tothom des de fa ja moltes dècades. No obstant això, una cadena que mai no ha sortit del lloc secundari i fins i tot terciari que ocupava. Ara, sembla que tot això canviarà.

Eroski anuncia un nou pla estratègic que el col·loqui entre els millors

Fa una setmana, Eroski va reunir a Bilbao més de 400 persones, entre els quals hi han assistit 300 proveïdors. Una reunió adreçada a la comunicació del seu nou pla estratègic.

I no, lluny del que es pugui imaginar, no és una simple estratègia de màrqueting. Encara que aquesta ja pogués resultar efectiva, mai no arribaria als titans dels supermercats.

Per arribar a dalt, cal un pla de conquesta territorial, per a això, per descomptat, no qualsevol capital és suficient. I és que segons Rosa Carabel, Eroski es troba en un dels seus millors moments financers per "crear i créixer".

La seva directora executiva assegura que aquest és un moment crucial que la cadena no desaprofitarà. La situació financera d'Eroski és actualment sòlida i el reconeixement dels consumidors ha crescut i continua en augment.

El pla de creixement d'Eroski s'estendrà durant els pròxims tres anys

Eroski es dirigeix a una nova etapa de la seva vida com a gran empresa i, per això, el pla que dibuixi s'ha de fer en gran. A més d'un pla expansiu que enriqueixi la companyia, Eroski no ha deixat de banda elements essencials en qualsevol estratègia similar. Aquests són els relacionats amb la seva filosofia.

La mirada d'Eroski pretén veure's ampliada en una de més innovadora i sostenible. Per créixer en el present, cal adaptar-se als temps, a la mentalitat i a les necessitats de l'entorn.

L'estratègia d'Eroski compta amb l'obertura de 150 botigues noves entre pròpies i franquiciades. A més, Eroski planeja fer una important inversió tecnològica, tal com ha deixat veure en la seva recent trobada a Bilbao.

Eroski enfocarà la seva expansió al nord d'Espanya. "Sempre bon preu" és el seu eslògan i compromís clau amb l'èxit. A més, la varietat dels seus productes es veurà ampliada en els pròxims catàlegs.

➡️ Supermercats ➡️ Societat

Més notícies: