Muntatge amb l'exterior d'una botiga de Bonpreu i un home amb cara d'enfadat assenyalant amb el dit
SOCIETAT

La queixa d'un client de Bonpreu en veure l'etiqueta d'un producte: ‘Una vergonya’

La usuària ha mostrat el seu descontentament amb la manera que té Bonpreu d'etiquetar els seus productes


Nova polèmica per a Supermercats Bonpreu. La cadena catalana s'ha tornat a veure envoltada en una problemàtica. I és que hi ha clients que no estan gaire d'acord amb la seva manera d'etiquetar els productes, tant que fins i tot es plantegen deixar de comprar-los.

Almenys així ho ha fet saber una usuària a través d'una publicació a les xarxes socials. La consumidora ha compartit la seva opinió sobre allò que s'ha trobat a l'etiqueta d'un producte de la marca de Bonpreu. I ja t'avancem que no es mostrava gens satisfeta.

Una clienta de Bonpreu carrega contra la cadena després de veure això

Les xarxes socials, i més concretament X (abans Twitter), han esdevingut un altaveu per als consumidors. Els usuaris troben un canal directe per dirigir-se a les seves cadenes de confiança. Una eina que els serveix per expressar públicament tant les coses bones com les dolentes.

I això mateix és el que ha fet una clienta de Bonpreu. A través del seu compte de X (@MarMassip), la usuària ha volgut mostrar la seva decepció amb la cadena després de veure alguna cosa a l'etiqueta d'un producte que, com a celíaca, no li ha agradat gens.

Publicació a Twitter del compte @MarMassip on es queixa de l'etiquetatge als iogurts de Bonpreu

"L'etiquetatge dels iogurts de Bonpreu és una vergonya", sentenciava Mar. Unes paraules que cobren sentit en veure les imatges adjuntes a la publicació. 

S'hi mostra la informació que apareix a l'envàs del producte. Com es pot apreciar, hi ha un símbol que indica que es tracta d'un aliment 'Sense gluten'. Tot i això, s'avisa que "pot contenir traces de cereals amb gluten i fruits de closca".

Celíacs Catalunya surt en defensa de Bonpreu

Per donar més veu a la seva queixa, la usuària ha etiquetat tant Bonpreu com Celíacs Catalunya a la publicació. Encara que Bonpreu no s'ha pronunciat, des del compte de l'associació de celíacs no han trigat a donar la seva resposta.

Els comentaris a la publicació de Twitter del compte @MarMassip queixant-se de l'etiquetatge dels productes de Bonpreu

"Hola Mar, indica que conté menys de 3ppm de gluten. Per ser apte per a persones amb celiaquia cal que contingui menys de 20ppm, per tant, el iogurt és apte per a celíacs i pot portar el símbol sense gluten", assenyalava Celíacs Catalunya.

A això, la clienta ha defensat la seva posició argumentant que aquest etiquetatge "confon el consumidor", i l'associació li ha donat la raó. Així mateix, una altra usuària (@Wild_Cosa) també s'ha queixat del mateix problema, motiu pel qual "ja no agafa gairebé res de la marca".

➡️ Supermercats ➡️ Societat

Més notícies: