Muntatge de fotos d´una noia amb rostre d´enuig i negació que de fons té la façana d´una botiga Leroy Merlin
SOCIETAT

El que mai has de fer si vols comprar a Leroy Merlin

Segons les queixes dels seus clients, el servei de la botiga en línia de Leroy Merlin deixa molt a desitjar

Leroy Merlin es troba en una situació crítica pel que fa a la seva reputació a Internet. Especialitzada en jardineria i bricolatge, la cadena francesa, fa més de 30 anys que funciona al nostre país, on actualment distribueix en gairebé 130 botigues.

Tot i això, són nombroses les crítiques i les denúncies que els seus clients han posat en relació amb el servei de la seva botiga online. Unes opinions que t'ajudaran a saber el que mai has de fer si vols comprar satisfactòriament a Leroy Merlin.

Per què es queixen els clients de Leroy Merlin?

Els principals motius pels quals es queixen els clients de la cadena són: problemes en la comunicació amb el client, retards i cancel·lacions, i comandes que arriben en mal estat, incomplets o equivocats.

Leroy Merlin està donant molt de què parlar a Internet, i no precisament per l'efectivitat del servei. Tot i la seva presència a fins a 13 països de tot el món i la seva fama, la multinacional s'està fent sentir.

Les ofertes de Black Friday han estat un èxit rotund al nostre país en els darrers anys. A més, les dates en què ens endinsem, les rebaixes del gener, són assenyalades. I ha estat just ara quan la marca s'ha vist en una cruïlla a causa del mal funcionament del seu servei en línia.

Trustpilot ha estat la plataforma triada pels usuaris més decebuts per compartir els seus mals comentaris i que aquests arribin a totes les orelles. Leroy Merlin compta, en aquests moments, amb la baixa puntuació d'1,6 sobre 5.

Així que si vols comprar i quedar-te satisfet amb la teva adquisició a Leroy Merlin, és millor no fer-ho a través de la seva botiga en línia.

Captura de pantalla de les opinions de Leroy Merlin a Trustpilot

Maria, una de les clientes més indignades amb el servei de Leroy Merlin

Maria, indignada, arriba a qualificar el servei d'estafa. La seva comanda mai no va arribar, tot i que l'empresa assegura que el repartidor va intentar fer el lliurament diverses vegades sense èxit. I sí, les reclamacions són diverses, però encara no n'ha obtingut resposta.

Maria no només es queixa que la seva comanda no arribés mai. I és que des del servei d'atenció al client l'acusen de no haver-se trobat a casa durant l'intent de lliurament.

L'opinió de Maria afegeix que troba a faltar una cura dels clients davant de la resta d'empreses col·laboradores. Suggereix que, si són elles les que han comès l'error, admetre-ho no hauria de suposar cap problema per a Leroy Merlin.

Com funciona el servei en línia de Leroy Merlin?

Es tracta d'una de les botigues de decoració, mobiliari, bricolatge i jardineria més conegudes i més ben posicionades del mercat a Espanya. Ara bé, com funciona el servei en línia de Leroy Merlin?

És cert que el mecanisme habitual de la majoria dels usuaris és acudir als seus establiments de forma física. No obstant això, avui dia, i sobretot en dates assenyalades, la compra en línia es dispara en tota mena d'articles.

Encara que ara mateix el seu servei en línia s'estigui qüestionant, continua sent una via de venda atractiva per als clients i, per tant, de molt de valor per a l'empresa.

Els avantatges de comprar a través de la botiga en línia de Leroy Merlin no són pocs. Per exemple, la disponibilitat de nombrosos productes en estoc, l'accés a ofertes exclusives o la possibilitat de comparar característiques i preus tranquil·lament. Tot i això, el descontentament entre els clients pot donar lloc, ràpidament, a una desconfiança generalitzada entre el públic.

➡️ Supermercats ➡️ Societat

Més notícies: