Prime, la nova i arriscada beguda popular entre els més joves
Associacions pediàtriques han decidit desaconsellar-la entre els menors per possibles riscos de salut
Les recomanacions i publicitats que protagonitzen els influencers es poden convertir, a vegades, en perilloses per als seus seguidors. Un exemple és el de la beguda Prime, un nou producte publicitat per Logan Paul i KSI, la qual està sent investigada pels seus elevats nivells de cafeïna.
Concretament, el producte conté 200 mil·ligrams de cafeïna per cada 340 grams, cosa que es tradueix en 6 vegades més que la Coca-Cola i el doble que el Red Bull. Davant d'aquesta situació, l'Administració d'Aliments i Medicaments dels Estats Units, ha rebut la sol·licitud del Govern per investigar aquesta beguda energètica.
De fet, en algunes escoles del Regne Unit i Austràlia ja han decidit prohibir-la entre menors arran de les recomanacions pediàtriques. Tenir problemes cardíacs, ansietat i irregularitats digestives són algunes de les raons que han mogut els professionals a desaconsellar prendre-la. Uns ingredients vegans i sense sucres poden enganyar un públic que es deixa seduir per les recomanacions de les seves figures més influents.
L'èxit no ha deixat de créixer
L'èxit d'aquesta beguda no ha deixat de créixer des del seu llançament el 2022 i, de fet, Prime va provocar cues a les botigues que van començar a vendre-les. Per això també es va començar a convertir en un producte habitual en patis i col·legis de tots aquells seguidors de Logan Paul i KSI.
La popularitat d'aquesta beguda ha anat més enllà i ja no només la tasten els més joves. Si no que també hi ha desenes de vídeos en plataformes com Youtube on altres influencers s'atreveixen. No és difícil aconseguir-la avui dia i en pàgines habituals de compres a Internet es poden adquirir sense cap mena de problema.
Un producte cridaner a la vista
El seu embalatge també és jove i atractiu. Crida l'atenció i si ho veus a una prestatgeria, com a mínim, et pica la curiositat per saber què amaga a dins. Hi ha ampolletes de diferents colors, tots vius i cridaners i, al centre, es fixa el nom de la beguda en majúscules.
Sens dubte, és un producte pensat per atrapar els qui el consumeixen, ja sigui per la vista, el gust o el xut de cafeïna que aporta. Caldrà esperar ara i veure si altres entitats pediàtriques o de salut es pronuncien sobre el seu consum i alerten els compradors de la seva elevada aportació de cafeïna.
Més notícies: