Muntatge d´una botiga Movistar i un home endat
SOCIETAT

La pèrdua inesperada que pateixen els clients de Movistar: molts ja ho troben a faltar

Movistar sorprèn en els últims dies els seus clients amb la supressió d'un canal que tenia força seguiment

Els abonats a Movistar han experimentat recentment una sorpresa gens agradable. El canal Telefe Internacional, que estava disponible al dial 143 de Movistar Plus+, ha desaparegut de la programació sense cap avís previ.

Ni Movistar ni Telefe han emès encara un comunicat explicant els motius d'aquesta pèrdua. Això ha generat desconcert entre els usuaris.

Aquest canal, d'origen argentí, oferia continguts per a la comunitat llatinoamericana resident a Espanya. Tant telenovel·les, programes d'entreteniment i xous molt coneguts. La seva desaparició representa un revés per a aquells que trobaven en Telefe un vincle cultural i d'entreteniment amb el seu país d'origen.

El canal era molt valorat, no només per la programació variada. També perquè oferia una alternativa de qualitat per al públic que cerca continguts en espanyol de Llatinoamèrica.

Una persona sosté un control remot davant d'un televisor amb logotips de Movistar i Telefe superposats.

Amb la seva sortida, Movistar Plus+ redueix a cinc els canals dedicats a l'audiència llatinoamericana. Afecta especialment els abonats d'origen argentí, que ara es veuen sense accés a un canal clau en la seva oferta televisiva.

Movistar no va donar explicacions

Encara que la desaparició del canal va ser inesperada, encara hi ha esperances que Movistar pugui renegociar el contracte amb Telefe. O buscar unes altres alternatives per reposar la programació perduda. Tot i això, de moment, la companyia no ha donat detalls sobre un possible reemplaçament.

La desaparició de Telefe Internacional és una pèrdua notable per als clients de Movistar. Per a molts, aquest canal era un pont important cap a la cultura i la televisió del seu país d'origen. I ara s'hauran de conformar amb altres canals de l'oferta de Movistar Plus+.

Aquest fet també posa en evidència un problema recurrent a la plataforma. I és que els canvis en la programació es fan sense avís previ als usuaris. Cosa que hauria de millorar per evitar el descontentament generalitzat entre els subscriptors.

Dona pensativa amb el logotip de Movistar+ en una televisió de fons.

Descontentament dels usuaris

Mentrestant, els clients continuen esperant algun tipus d'explicació o solució. No obstant això, l'absència de Telefe Internacional al dial 143 és un recordatori de com pot ser de volàtil l'oferta televisiva. Però també de la importància que les operadores siguin més transparents amb les seves decisions.

És probable que Movistar presenti algun canal nou pròximament. L'oferta de continguts es va renovant constantment i l'objectiu és arribar al nombre més gran de persones. Això sí, alguns usuaris ja li han fet arribar el seu malestar.

➡️ Societat

Més notícies: