Una botiga d'Orange, amb una dona amb els polzes enlaire
SOCIETAT

Orange ja no s'amaga i deixa clara a la competència quins són els plans de futur

Orange té previst emprendre una sèrie de canvis importants al llarg dels propers tres exercicis

Orange ja està treballant en el pla de futur amb una visió a llarg termini. Integrat dins del grup MasOrange, l'operador no deixa espai per a la improvisació. Ja ha pres mesures clares per garantir-ne el creixement en els propers anys.

Amb l'ajuda de la consultora McKinsey està ultimant un pla estratègic que s'espera que es presenti al novembre. Aquest pla inclou inversions per valor de 4.000 milions d'euros en els propers tres anys, recull El Economista. Amb això busca establir les bases per a un creixement sostenible.

Dona sorpresa amb ulleres i llavis vermells assenyalant un símbol circular amb un signe més i una lletra C.

Inversions clau per al futur d'Orange

L'estratègia d'Orange no només se centra a incrementar la seva presència al mercat, sinó també a sanejar els comptes. Una part important d'aquest nou pla és la reducció del deute acumulat, un problema que la companyia vol resoldre com més aviat millor. A més d'ajustar les finances, té la intenció d'enfortir la seva capacitat per continuar invertint en innovació i desenvolupament de noves tecnologies.

Ha deixat clara la intenció de diversificar les fonts d'ingressos. MasOrange, el grup del qual forma part, ja ha fet els primers passos en aquesta direcció.

Un dels seus principals objectius és triplicar el nombre de clients a la seva divisió d'energia. Es tracta d'un sector on ja han vist oportunitats de creixement. A més, volen seguir sumant abonats al servei de televisió i potenciar tant els serveis financers com l'oferta d'assegurances.

L'enfocament d'Orange cap a la diversificació no és casual. Pretén assegurar noves fonts d'ingressos i, alhora, enfortir la seva posició al mercat. Per això, totes aquestes activitats estaran ben organitzades dins una única estructura corporativa.

L'empresa també té en ment impulsar els seus serveis a l'engròs i aconseguir més clients. Especialment al sector de les administracions públiques.

Dues persones felices amb samarretes blanques davant d'una botiga d'Orange.

El grup MasOrange vol reorganitzar les marques

Un altre dels punts clau dels plans de futur d'Orange és la reorganització de les marques. Actualment, MasOrange opera amb un total de 14 marques, nou de les quals són d'abast nacional i cinc d'àmbit regional. Entre elles destaquen noms tan coneguts com Yoigo, Pepephone, Jazztel o Euskaltel.

El repte serà millorar-ne l'estructura interna, aprofitant al màxim les sinergies entre aquestes marques i assegurant una oferta sòlida i coherent. Amb aquesta reorganització, la companyia pretén optimitzar la seva eficiència operativa i continuar sent un referent al sector.

Per tant, el nou pla de futur d'Orange té com a principal objectiu assegurar un creixement sostingut i millorar la seva competitivitat al mercat. La inversió de 4.000 milions serà fonamental per potenciar totes aquestes àrees. Alhora que la companyia treballa per reduir el deute i reorganitzar les marques.

➡️ Societat

Més notícies: