Primer pla exterior d'una botiga de Lidl
SOCIETAT

El nou producte de Lidl que és com un filtre d'Instagram però en crema

Lidl es manté en una posició d'èxit en productes de cosmètica amb la seva valorada marca blanca Cien

No ho podem negar: ens molesten les arrugues. Volem mantenir la nostra pell perfecta pel màxim temps possible i qualsevol solució, sempre que sigui de qualitat, és benvinguda.

Lidl té un producte molt innovador, perquè cada dia surtis al carrer radiant. I amb una aparença molt més rejovenida que amb qualsevol maquillatge.

Aquesta crema de Lidl disminueix les arrugues com per art de màgia

El que és nou de Lidl no és ni una crema, ni un maquillatge. És una fórmula d'última tecnologia que actua sobre els buits que les arrugues deixen a la teva pell, perquè surtis al carrer a gust i radiant.

L'emplenador d'arrugues White Orchid de Cien només val 6 euros i és tota una revolució dels cosmètics. Un producte que ofereix una solució assequible pel dia a dia.

Caixa blava amb tub de crema a l'interior del mateix color i marca Cien, sobre fons de Lidl desenfocat

L'envelliment cutani, com tot l'envelliment, és inevitable. Però cuidar-se no ho és, i dissimular, de tant en tant, allò que no ens convenç gaire, tampoc.

Una fórmula de Lidl que manté la teva pell estirada dia rere dia per només 6 €

La fórmula única d'aquest producte de Lidl està dissenyada per emplenar línies d'expressió, arrugues i porus dilatats. Per això serveix per a qualsevol tipus de persona i necessitat.

A més, lluny del que et puguis imaginar, aquesta crema de Cien de Lidl proporciona una sensació de frescor i suavitat incomparables. Pel que és apta per a pells seques però també greixoses.

Diversos actius acuradament seleccionats protagonitzen aquesta fita de la bellesa. I junts ofereixen resultats visibles, que semblen invisibles, des del primer ús.

El secret d'aquest tractament de Lidl s'amaga darrere d'un polímer emplenador que crea un efecte difuminat, conegut com a “soft focus”. Aquest efecte ajuda a minimitzar l'aparença de les arrugues i aporta lluminositat a la pell.

A més, la barreja d'un polisacàrid i la goma d'acàcia proporciona un efecte tensor que reafirma i tonifica la pell. Redefinint l'oval facial i donant-te a la cara un efecte de màgia.

Finalment, l'àcid hialurònic, que és l'ingredient estrella al món de la bellesa, manté la pell hidratada i flexible. Mentre que l'extracte d'orquídia aporta nutrients essencials per a una pell radiant i saludable.

Aquest producte de Lidl està venent moltíssim, primer, perquè la curiositat que provoca és irresistible. Segon, perquè sembla que funciona de meravella.

Preus i ofertes actualitzats el dia 05/04/2024. Poden patir modificacions o cancel·lacions, i E-Notícies no es fa responsable dels possibles canvis.

➡️ Supermercats ➡️ Societat

Més notícies: