Mercadona anuncia un canvi substancial amb les taronges que ven a les botigues
La companyia ha fet un anunci important sobre les taronges
Comença la campanya nacional de les taronges a Mercadona. Des de la companyia ja preveuen vendre aquest 2023-2024 més de 140.000 tones d'aquest cítric, indispensable a la taula dels espanyols. Aquestes xifres suposen un increment del 10% respecte a la campanya anterior.
Al llarg d'aquests mesos, la companyia oferirà diverses varietats que s'engloben dins dels grups Nàvel, Lanes i València. Totes elles aniran aterrant als supermercats gradualment, assegurant la millor qualitat.
Continua la campanya de cítrics d'origen nacional
La campanya actual acaba de començar i tindrà lloc fins al mes d'agost del 2024. Fins aleshores, des de Mercadona oferiran taronges cultivades a diversos punts de la Comunitat Valenciana, Andalusia, la Regió de Múrcia, Catalunya i Canàries.
D'aquesta manera, la companyia segueix la campanya de cítrics d'origen nacional. Aquesta començava el mes d'octubre passat, a través d'opcions com la llimona o la mandarina de proveïdors espanyols.
Des de l'empresa tenen com a objectiu garantir una relació estable amb els seus 24 proveïdors nacionals de taronges, que treballen amb més de 2.800 pagesos de tot el país.
Campaña Naranjas Nacionales en Mercadona
Taronges nacionals també en altres formats
A través de les diferents campanyes, Mercadona fomenta el consum de cítrics en forma de fruites. Però també ho fa d'altres opcions com el suc de taronja acabat d'esprémer que la companyia ofereix des del 2016.
Disponible a la secció de fruita i verdura, es pot aconseguir en envasos de 250 ml, 500 ml i 1L. El projecte es va desenvolupar per la col·laboració entre Mercadona, el proveïdor Zumex, així com els mateixos clients, que li han donat una gran acollida.
Mercadona recolza la campanya "El país més ric del món"
A Mercadona donen suport campanyes com la de "El país més ric del món", del Ministeri d'Agricultura, Pesca i Alimentació, unint-se a estratègies com la d'aliments "d'Espanya". La companyia també defensa pràctiques comercials justes. Per això, des de fa temps, es va adherir al Codi de Bones Pràctiques Mercantils a la Contractació Alimentària .
Es tracta d'un acord voluntari que va ser un avenç en la bona direcció per promocionar les pràctiques comercials justes i que queda dins de la Llei de Mesures per millorar el funcionament de la Cadena Alimentària.
Aquesta llei troba impuls a través del Ministeri d'Agricultura, Pesca i Alimentació en col·laboració amb diverses associacions de tot Espanya, inclosa Mercadona. I és que el supermercat de Juan Roig sempre ha apostat per la defensa del producte del país, com ara fa amb les taronges.
Més notícies: