Fotomuntatge amb una imatge de fons de l'exterior d'un supermercat Mercadona i al capdavant una rodona vermella amb una persona usant un datàfon a Mercadona de tiquets digitals
SOCIETAT

Mercadona anuncia una gran novetat amb els tiquets de compra a totes les botigues

La cadena de supermercats valenciana ha anunciat una novetat que canviarà la teva manera de fer les compres

Atenció amb la novetat que arriba a tots els supermercats de Mercadona. La cadena valenciana ha anunciat aquest dijous, 14 de desembre, un canvi tecnològic que alterarà la manera de fer la compra dels seus clients.

Mercadona ja té disponible a partir d'avui la modalitat de tiquet digital, després de la seva implantació als supermercats de la província de València. Els consumidors que facin la compra a qualsevol de les seves botigues a Espanya podran escollir rebre el rebut a través del telèfon mòbil.

La novetat de Mercadona a tots els seus supermercats

La cadena de Juan Roig ha fet un altre pas endavant en el seu avenç tecnològic. Mercadona ha conclòs aquest dijous, 14 de desembre, la implantació del tiquet digital a les botigues.

Com ja havien posat en marxa algunes cadenes de supermercats i botigues a Espanya, Mercadona disposarà d'ara endavant d'un tiquet en format digital per als pagaments en targeta.

Amb la instauració als supermercats de la província de València, ara ja s'ha ampliat a totes les seves botigues i la novetat està disponible a qualsevol Mercadona.

Els clients podran escollir, amb aquesta novetat, després de fer el pagament de la seva compra, si volen rebre el tiquet en el format tradicional, en paper, o, per contra, digitalment.

Foto d'una persona usant un datàfon de tiquets digitals a Mercadona
Mercadona implanta els tiquets digitals als seus supermercats | Europa Press

Mercadona aposta pel tiquet digital

Si els clients decideixen escollir aquesta última opció, rebran el tiquet de la compra que acaben de fer en un dels supermercats Mercadona al correu electrònic.

Per poder facilitar el correu al supermercat, només caldrà que els usuaris que ho desitgin es donin d'alta en un sistema a través de WhatsApp. Un cop fet aquest pas, i després de pagar la compra, el client rebrà immediatament el tiquet a l'adreça de correu electrònic facilitada.

D'aquesta manera, Mercadona, que actualment compta amb més de 1.600 botigues repartides per tot el territori espanyol, aposta per estalviar paper amb la digitalització dels tiquets. Una mesura que ja va ser provada a principis d'aquest any a les botigues d'Àvila i Palència.

La companyia valenciana preveu que podrien arribar a estalviar-se fins a 100 tones de paper amb aquesta nova mesura que han instaurat als seus supermercats.