Jorge Rey, tot i ser menor, s'ha convertit en el meteoròleg de referència per a moltes persones del nostre país. I és que, mitjançant el seu tradicional sistema de les 'cabañuelas', ha aconseguit vaticinar certs fenòmens de rellevància.
Jorge Rey avui ha tornat a sorprendre'ns amb una de les seves prediccions. En concret, ha advertit del que els ve als que viuen en certes zones d'Espanya on no plou. Els ha donat una notícia que segur que no els ha deixat indiferents.
Vols conèixer què els ha exposat? T'ho expliquem a continuació.
NOVETAT WHATSAPP: Clica aquí per rebre GRATIS i en EXCLUSIVA totes les notícies del TEMPS de Catalunya al WhatsApp!
Jorge Rey en els últims dies ha revelat com serà el mes d'octubre i fins i tot que l'estiu arriba al final. Tot i que ara ens ha sorprès amb una advertència que està adreçada especialment als llocs del nostre país que estan travessant una sequera.
A través del seu canal de YouTube, El tiempo con JR, ha dit: “Les tempestes han arribat al nostre país a moltes zones. Però no en altres com Castella-la Manxa, Extremadura o Andalusia. Tot i això, arribaran aviat i a més de manera intensa en alguns punts del país”.
“Ens aproparem a un octubre que podria ser molt diferent del d'altres anys, com està passant amb el setembre. I podria ser per l'arribada de fred d'hora”.
En aquest punt, Jorge ha revelat el que li espera a tot el país, incloses les províncies amb més problema per falta de pluges. Ho ha fet afirmant: “Arribarà pluja per tota la península Ibèrica. Tempestes que, per exemple, podrien ser més fortes en àrees de la Mediterrània”.
“Aquesta activitat que tindrem ara de l'arribada de tempestes ens la confirmen les formigues. I és que així ens ho indica José, des de Castelló, amb unes imatges dient-nos que les formigues pugen els nius, plourà. I també ens ho indiquen les fotos enviades per Pau”.
D'aquesta manera, el jove burgalès ha vingut a deixar de manifest que s'acosten pluges i tempestes a tot el país. Fins i tot a les zones més afectades per la manca d'aigua, per la qual cosa segurament agrairan aquest temps. Això sí, esperem que aquestes estiguin controlades i aportin més beneficis que perjudicis per a les collites i els ciutadans corrents.
Vaja, que cal treure el paraigua de totes totes. I la veritat és que així ho indica també l'Agència Espanyola de Meteorologia (AEMET) i fins i tot el famós 'home del temps' Mario Picazo.
Jorge Rey també ha aprofitat el seu nou vídeo a YouTube per parlar igualment de l'huracà Margot, que es troba a l'Atlàntic. Davant la por que aquest fenomen pugui acabar afectant el nostre país ha estat molt clar. Ha manifestat que “de moment no arriba a Espanya”.
“Madrid no s'ha inundat i Grècia sí. Aleshores, per què s'ha donat a Grècia i no aquí? Tots dos països tenen la Mediterrània calenta després de l'estiu, han tingut aquesta energia acumulada després de l'estiu per aquesta calor. Però el que ha fet característica a Grècia és l'arribada d'un fred continental més intens".
Al que ha afegit: “I aquí no ha arribat tant de fred en altura”.
De la mateixa manera, el burgalès ha deixat clar també que “de moment no hem confirmat que serà un hivern de neus i torbs. Només hem parlat de certa possibilitat a causa de diverses observacions que hem fet nosaltres i alguns dels nostres col·laboradors”.