L'error de Bonpreu que ha fet enfadar una de les seves clientes: 'Heu de vigilar més'
Una clienta de Bonpreu ha esclatat a les xarxes després de l'últim que ha passat en un dels seus supermercats
Bonpreu s'ha tornat a situar al punt de mira. Una clienta de la cadena catalana ha posat el crit al cel després de l'últim que ha trobat en una de les seccions del supermercat.
I és que ja fa algun temps que la majoria de les botigues a Catalunya ofereixen productes lliures de gluten, aptes per a persones celíaques o sensibles a aquesta proteïna. Tot i això, encara hi ha errors que, sovint, passen per alt.
Com el que ha denunciat a través de les xarxes una clienta del supermercat Bonpreu aquest dijous, 11 de gener, després d'acudir a la seva botiga de confiança.
Bonpreu, assenyalat per un error amb els seus productes
El supermercat català Bonpreu ha tornat a ser assenyalat per un dels clients. Aquesta vegada, per un error amb la secció de productes sense gluten que ofereixen les seves botigues.
Tot i que ja és habitual que a la majoria de supermercats es puguin trobar amb facilitat productes d'aquest tipus, sovint passen per alt alguns errors. Com el que ha denunciat una consumidora de Bonpreu a través de X (abans Twitter) aquest dimecres passat.
"Hola, Bonpreu Esclat. De nou productes amb gluten a la secció sense gluten... El vostre personal ja m'ha explicat què ha passat, però heu de vigilar més. Encara que sigui eco-bio-cuqui, l'espelta té gluten. Gràcies" .
L'error de Bonpreu a la secció sense gluten
Després d'acudir al seu supermercat Bonpreu de confiança, una consumidora va veure com a la secció sense gluten també hi havia productes que sí que contenien aquesta proteïna.
En aquest cas, juntament amb els que no en contenien, també hi havia galetes dietètiques i ecològiques. Però que no eren aptes per a persones celíaques o sensibles en contenir espelta.
I és que col·locar aquest tipus de productes amb gluten a una zona específicament destinada a persones amb celiaquia pot provocar confusions entre els consumidors del supermercat. I afectar greument la salut d'aquest tipus de persones.
El supermercat Bonpreu, però, no ha dubtat a assumir l'error i respondre la clienta mitjançant la mateixa xarxa social. "Bon dia. Ens sap greu el que ens comentes. T'informem que ho hem transmès, perquè es pugui revisar i tenir en compte. Gràcies!".
Més notícies: