Muntatge de noia assaborint menjar amb braç lliurant paquet de menjar i fons amb molts aliments saludables
SOCIETAT

L'empresa catalana que vol treure clients a Mercadona i Bonpreu

Aquesta startup amb origen a Barcelona dissenya el menú de 700 famílies setmana rere setmana amb variats i saludables plats

Què menjar és el dubte que sempre ens assalta quan som a la cuina després d'un extenuant dia de feina. I què compro és la que ens ve al cap quan som al supermercat envoltats de centenars de productes amb embolcalls cridaners. El més probable és que acabem farts de sopar sempre el mateix o optant per alguna solució fàcil, ràpida i poc saludable.

Per donar resposta a aquesta situació en què ens trobem molts, l'any 2018 va sorgir la 'startup' barcelonina 'Let's Cook'. Aquesta iniciativa proposa cada dimarts 21 receptes noves pensades per a tots els públics, juntament amb kits d'ingredients frescos i de proximitat per fer-ho.

Dinar de Let's Cook

Una forma de menjar variat i saludable sense haver de pensar gaire. A més, també sostenible, ja que les racions de menjar estan dissenyades expressament perquè ni sobre ni falti res.

Aquest concepte anomenat Meal kit és el que han volgut impulsar Gustav Johansson i Nicolas Escasany, cofundadors d'aquesta empresa des de Barcelona Activa. Tot i que al principi tots dos s'havien d'encarregar de tot, actualment disposa d'un equip de 20 persones.

La pandèmia va ser un moment de creixement important per al projecte, a causa de les restriccions de mobilitat imposades. En aquell moment, Let's Cook es va presentar com una alternativa brillant als supermercats com Mercadona o Bonpreu, reduint així els desplaçaments.

Taula de menjar de Let's Cook amb quatre plats.

Compten amb cinc plans diferenciats: gurmet, familiar, vegetarià, vegà i sorpresa. Cadascun amb les seves característiques, preus i plats que es van actualitzant setmana rere setmana.

Més de 700 famílies degusten els plats de Let's Cook cada setmana

Des de la direcció destaquen la importància de fidelitzar el client escoltant-lo sempre. Aquesta és la filosofia amb què va néixer Let's Cook, estar en contacte amb el client i conèixer les seves necessitats.

Actualment, la companyia compta amb més de 700 famílies que cada setmana mengen de les propostes de Let's Cook. D'altra banda, la intenció actual és continuar treballant per expandir-se a la resta del territori espanyol. L'any passat es van estendre a Madrid i van aconseguir nous adeptes any rere any que passen a no perdre el temps en un supermercat.

➡️ Societat

Més notícies: